AFC در گزارش خود در خصوص آغاز بلیط ی جام ملت های آسیا نوشت پس از عملکرد چشمگیر تیم های آسیایی در مرحله گروهی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، که بهترین عملکرد تیم های این قاره در تمامی ادوار جام جهانی به شمار می رود، حالا جهان فوتبال تمام توجه خود را به جام ملت های آسیا که از تاریخ ۵ ژانويه تا ۱ فوریه ۲۰۱۹ در کشور امارات برگزار می شود، معطوف خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در رقابت هایی که با افزایش ۸ تیم نسبت به دوره قبلی، برای اولین بار با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد، بازیها در هشت ورزشگاه مدرن و در سطح استانداردهای جهانی انجام شده و پذیرای بیشترین تعداد تماشاگران در این فستیوال فوتبالی خواهد بود که پیش از این در این منطقه سابقه نداشته و از این نظر یک رکورد محسوب می شود.

شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگویی با سایت رسمی AFC در خصوص این رقابتها گفت:

برنامه مأموریت و چشم انداز AFC اهداف و رؤیای ما چیزی نیست جز ایجاد جایگاه و عرصه ای در سطح جهانی برای تیمها، بازیکنان و همچنین هواداران پرشورمان. آیین افتتاحیه بلیط ی مسابقات جام ملت های آسیا گام فرآیند بسیار مهمی برای این رویداد به شمار می رود و کشور امارات میزبان شایسته ای برای ایجاد اتحاد و پیوستگی خانواده فوتبال آسیا خواهد بود. اطمینان دارم که جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در امارات آخرین مرحله برای نمایش استعداد ناب و توانایی آسیایی ها و همچنین حضور و شور و هیجان بیشتر و افزون تر هواداران نسبت به گذشته خواهد بود. کمیته ارشد سازماندهی محلی هم اهداف و رؤیاهای مشترکی با ما دارند که این اهداف شامل ایجاد اتحاد و پیوستگی در خانواده فوتبال آسیا و برگزاری رقابتی ترین و جذاب ترین جام ملت های آسیا تا به امروز می شوند.

قیمت های بلیط مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

بلیط های مسابقات جام ملت های آسیا در سه نوع درجه یک، دو و سه عرضه شده و در مراحل مختلف این مسابقات با قیمت های مختلفی به می رسند. گفتنی است قیمت بلیط دیدارهای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از حدود ۶/۸ دلار تعیین شده که این قیمت باعث می شود تا حد امکان بیشترین تماشاگران از بین میلیونها مردم آسیا امکان تماشای مسابقات را از نزدیک داشته باشند.

 

تورهای ویژه سفر به کشور امارات

شرکت Emirates Holidays مجری رسمی تورهای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در کشور امارات است. علاقمندان خارج از این کشور می توانند از مزایای ویژه تورهای سفر به امارات در طول برگزاری این بازیها بهره مند شوند و علاقمندان داخلی ایرانی هم میتواننید از تور جام ملت های آسیا 2019 سایت سلام پرواز استفاده کنند که فرصت بی نظیری برای هواداران خواهد بود تا از نزدیک شاهد رقابت تیم کشورشان مقابل سایر رقبا باشند.

منبع : تابناک

 


ترانه باران آسیا ,مسابقات ,بلیط ,امارات ,کشور ,قیمت ,کشور امارات ,فوتبال آسیا ,بلیط مسابقات ,آسیا ۲۰۱۹ در ,آسیا ۲۰۱۹ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف دونی دکتر مجتبی احمدی نژاد سمــــ ــفــ ـونــ ـي بـــاد شرکت پرشیادر مد و فشن روز دنیا دانلود فایل خدمات جوش لیزر در تهران سراج