در این مطلب قرار است که در مورد حصیر چوبی به صحبت بپردازیم. این مقاله از وبسایت اینترنتی ماهون برداشته شده است. شما نیز می‌توانید برای خواندن کامل مقاله به لینکی که در زیر گذاشته‌ایم بروید.

به نقل از گاه اینترنتی ماهون: مرکز حصیر در تهران و شهرستان: این گاه علاوه بر واردات و عرضه کننده‌ی مستقیم حصیر بامبو بصورت کلی و جزیی، توانسته است به واسطه‌ی همکاری با بهترین تولیدکننده‌گان چینیِ این محصول آن را در ایران و با بهترین کیفیت ممکن تولید و جهت استفاده‌ی هموطنان گرامی روانه‌ی بازار کند. لذا گاه ماهون، علاوه بر جزئی، آماده‌ی دریافت سفارشات عمده‌ی انواع پرده‌ی حصیر از سراسر کشور می‌باشد

با مطلب حصیر چوبی همراه باشید. اگر سوالی در مورد موضوع حصیر چوبی دارید از ما بپرسید.

ارسال محصول: پس از آماده سازی محصول که نیازمند 1 تا 7 روز کاری زمان خواهد بود، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. سپس بسته به درخواست شما عزیزان، یا همکاران ما برای تحویل و نصب به حضورتان اعزام می‌شوند و یا فقط محصول به شما تحویل خواهد شد. 

نحوه نصب پرده: بعد از آماده سازی نحوه نصب این نوع پرده بسیار راحت است. فقط کافی است که بست پرده را به دیوار یا سقف متصل کرده و پرده را به آن بیاویزید. 

 

از اینکه مقاله‌ی حصیر چوبی را خوانده‌اید بسیار متشکریم. 


دکوراسیون ایرانی حصیر ,پرده ,محصول ,چوبی ,گاه ,حصیر چوبی ,آماده سازی ,حصیر بامبو ,اینترنتی ماهون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود نمونه سوالات استخدامی تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT زیرِ سایه ی خیالِ نیامده ات فایل ایرانیان - دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی وبلاگی برای دانلود کتاب تندخوانی فروشگاه ایران مارکت سنتر منبر کرتی