طرز تهیه روغن جدا کننده کیک از قالب

روغن جدا کننده کیک از قالب ، طرز تهیه و درست کردن و پخت روغن جدا کننده کیک از قالب به صورت مایه، ژله ای، اسپری در خانه ، roghan joda konande cake دستور تهیه روغن مخصوص جدا کردن کیک از فالب

روغن جدا کننده کیک از قالب بهترین پیشنهاد برای کسانی است که همیشه کیک شان به قالب می چسبد و این کار کلافه شون کرده است. روغن جدا کننده کیک از قالب قالب را شما می توانید با کره، روغن مایع و آرد درست کنید و دیگر هر قالبی با هر جنسی که داشته باشید مطمئن باشید هیچ وقت کیک تان به قالب نخواهد چسبید.

البته در بازار انواع روغن، اسپری، و ژله هایی مخصوص این کار وجود دارد اما من همیشه خودم این روغن جدا کننده کیک از قالب را استفاده می کنم و خیلی هم راضی هستم و تا حالا نشده کیک هایم به قالب بچسبند.

اگر با طرز تهیه و درست کردن روغن جدا کننده کیک از قالب آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم روغن جدا کننده کیک از قالب را آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش آشپزی می توانید روغن جداکننده کیک از قالب را درست کنید.

مواد لازم روغن جدا کننده کیک از قالب
کره یا روغن جامد 50 گرم
روغن مایع 50 گرم
آرد 50 گرم
مراحل تهیه روغن جداکننده کیک از قالب

1.ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. برای شروع کره، روغن مایع و آرد را در یک ظرف مناسب باهم مخلوط می کنیم و با دور تند همزن به مدت 10 دقیقه هم می زنیم تا روغن جدا کننده ما آماده شود.

2.برای از آماده کردن روغن جدا کننده کیک از قالب، با استفاده از قلمو آن را به دیواره های قالب می زنیم و سپس مایه کیک خود را می ریزیم و بعدش قالب را داخل فر می گذاریم تا کیک بپزد. بعد از پخت کیک، قالب را از فر بیرون می آوریم و به مدت 15 دقیقه صبر می کنیم تا کمی کیک خنک شود.

3.بعد از 15 دقیقه، روی قالب دیس می زاریم و برمی گردانیم. خواهید دید کیک شما با استفاده از روغن جدا کننده کیک از قالب به راحتی از قالب جدا می شود. توجه کنید شما می توانید هر مقدار از این روغن که نیاز داشتید استفاده کنید و بقیه اش را در یک ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید تا بعدا ازش استفاده کنید.

4.امیدواریم آموزش طرز تهیه روغن جدا کننده کیک از قالب مورد پسندتان قرار گرفته باشد. شما می توانید در این پست سایر آموزش های شیرینی پزی ما را مشاهده کنید.


سایت جالب و شگفت انگیر قالب ,روغن ,کننده ,تهیه ,استفاده ,آموزش ,تهیه روغن ,روغن مایع ,لازم روغن ,استفاده کنید ,روغن جداکننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست تبدیل گفتار به متن غصه نخور دانلود بازی جدید کم حجم رایگان با لینک مستقیم سایت صنعتی آپدیت برنامه استقلالی شو fivedollscash نور گستر کلش اف کلنز دانلود فایل