تعبیر خواب حامله بودن

تعبیر خواب حاملگی و حامله بودن -تعبیر خواب بارداری بودن زن متاهل،دختر مجرد و باکره، پسر و مرد در خواب - تعبیر حامله بودن همسر و شوهر در خواب ، tabir khab hamele bodan تعبیر خواب بارداری و حامله شدن زن متاهل در خواب چیست؟

تعبیر دیدن حامله بودن و شدن خود و دیگران، دختر باکره و پسر مجرد، مرد و زن متاهل – حاملگی در دوران مجردی و ست بارداری دادن و سونوگرافی رفتن و بچه سالم، ناقص و مرده به دنیا آوردن – خبر بارداری شنیدن پسر و دختر نابالغ خود و . از نمونه خواب های متداوال های ما در رابطه با بارداری و حامله شدن می تواند می باشد.

به هر حال اگر شما هم خواب باردار بودن و حامله شدن دیده اید ما در این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب باردار بودن را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه می توانید تعبیر خواب خود را مشاهده کنید.


تعبیر خواب حامله بودن زن متاهل

اگر زن متاهی خواب ببیند که حامله است این خواب نشانه این است که آن زن با شوهر خود زندگی آسوده ای نخواهد داشت و فرزندان او مطیع نخواهند بود.

کارل گوستاو یونگ می گوید : اگر زنی خواب ببیند که حامله است این خواب نشانه جنبه ای از خودتان و زندگی شخصی شما می باشد که در حال رشد می باشد و ممکن است نشانه تولد یک ایده یا هدف جدید باشد.


تعبیر خواب حامله بودن دختر باکره

اما اگر دختر باکره و پاکدامنی خواب ببیند حامله شده است نشانه این است که آن دختر بدبخت می شود و رسوا خواهد شد.


تعبیر خواب حامله بودن زن باردار

اگر زنی باردار خواب ببیند که حامله شده است به معنی این است که آن زن، زایمانی راحت و بی خطر خواهد داشت.


تعبیر دیدن زن حامله در خواب

تام چت ویندرا می گوید : این معبر دیدن حامله بودن زن را نشانه زندگی تازه ای می داند و می گوید : اگر کسی در خواب ببیند که انسان یا حیوانی حامله است و یا اینکه زنی خود را حامله ببیند، این خواب نشانه است که آن شخص آرزوی زندگی تازه و از نو دارد، زندگی که در آن پر از نشانه های امید و رفاه وجود داشته باشد.


تعبیر خواب بارداری نامعلوم

اما اگر در خواب نفهمید که حامله هستید یا نه ؟ اگر در حال تلاش برای حامله شدن هستید این خواب ممکن است نشانه تعبیر یک آرزو و خواسته باشد. اما اگر برای باردار شدن تلاش نمی کنید و خواب ببینید که حامله هستید، این خواب نشانه ترس از مسئولیت های جدید می باشد.


تعبیر خواب حامله بودن مرد

اگر مردی خواب ببیند که حامله شده است، نشانه این است که به پول و ثروت فراوانی خواهد رسید.


تعبیر خواب حامله بودن همسر

اگر خواب ببینید که همسر شما حامله شده است، نشانه این که مسئولیتی سنگین بر عهده شما گذاشته می شود و انجام آن کار دشوار می باشد.


تعبیر دیدن زن حامله در کوچه

دیدن گذشتن زن حامله در کوچه، نشانه خبر ناخوشایندی است که به زودی به شما می رسد.


تعبیر خواب بزرگ شدن شکم

اگر خواب ببینید که شکم تان همانند ن حامله بزرگ شده است، نشانه این است که مال و نعمتی به شما می رسد و هر چقدر شکم شما بزرگ تر شود، مال و اموال شما بیشتر خواهد شد.


تعبیر خواب حامله شدن فرزند نابالغ

اگر در خواب فرزند نابالغ پسر خود را حامله ببینید، نشانه این است که پدرش نعمت و مال فراوان به دست می آورد.

اگر در خواب فرزند نابالغ دختر خود را حامله ببینید، نشانه این است که مادرش نعمت و مال فراوان به دست می آورد.


تعبیر تست بارداری و سونوگرافی در خواب

اگر خواب ببینید که تست بارداری می دهید، نشانه این است که شما وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می شود. تعبیر دیگر این خواب این است که شما در رابطه با حامله شدن خود نگران هستید.


تعبیر خواب نامعلوم بودن جنسیت بچه

اگر حامله بودید و خواب هایی در رابطه با جنسیت بچه خود دیدید، این خواب نشانه این است که شما در بیداری این دغدغه را دارید که فرزرند شما پسر است یا دختر و این کاملا طبیعی است. اما هیچ دلیل و شواهدی وجود ندارد که خواب می توانید جنسیت بچه را به شما بگوید.


تعبیر خواب به دنیا آوردن بچه غیر انسان

اگر خواب ببینید که بچه غیر انسان را به دنیا می آورید و حشت می کنید نگران نباشید. چون این خواب ها معمولا در دوران بارداری رایج است و بسیاری از ن مثل شما خواب می بینند که حیوان یا هیولا به دنیا می آوردند. اصلا نگران نباشید چون این خواب ها بازتابی از نگرانی های شما درباره سلامت نوزادتان می باشد.

معبر دیگری هم در این باره می گوید :

اگر در سه ماهه اول بارداری بودید معمولا خواب هایی در رابطه با مخلوقات و حیوانات ریز و پشمالو، میوه، گل و آب خواهید دید.

اگر در سه ماهه دوم بارداری بودید خواب های شما بازتابی از نگرانی های شما که آیا مادر خوب خواهید بود یا نه و حتی نگرانی های شما در رابطه با زایمان بچه تان خواهد بود. معمولا خواب های به دنیا آوردن بچه غیر انسان در این دوران بارداری رایج تر است.

اگر در سه ماهه سوم بارداری بودید خواب شما شامل کارگری کردن، مورد حمله واقع شدن و یا اینکه هر اتفاق غیر منتظره ای برای بچه شما ممکن است اتفاق بیفتد خواهید دید. هر چقدر هم که بچه شما بزرگ تر می شود خواب های در مورد به دنیا آوردن فیل، دایناسور، اژده ها و سایر حیوانات بزرگ تر ممکن است به سراغ شما بیایند و این خواب ها در این دوران هم رایج تر است.


تعبیر خواب حامله بودن دیگران

اگر خواب ببینید که کسی دیگر حامله است بیانگر این است که شما قبلا ارتباط نزدیک تری با این فرد تجربه کرده اید.


تعبیر خواب حامله شدن از دیگران

اگر خواب ببینید که دوست دختر یا فرد مهم زندگی شما از فرد دیگری حامله شده است این خواب نشانه این است که فرد مهم زندگی شما به سمتی که شما انتظارش را ندارید حرکت می کند.


تعبیر خواب سقط جنین

اگر خواب ببینید که حامله هستید و بچه شما در شکم تان در حال مردن است، تعبیر این خواب خوب نیست. ممکن است شما در پروژه ای که ماه ها برایش تلاش کردید شکست بخورید و .

اما نگران نباشید چون این خواب ها معمولات بازتاب اضطراب شما هستند و هیچ دلیلی وجود ندارد که شما جنین خود را از دست بدهید.


تعبیر خواب زایمان زودترس

اگر حامله بودید و خواب دیدید که زایمان زودرس دارید نگران نباشید چون این خواب ها معمولا در بین ن رایج است و بازتاب ترس آن ها از زایمان می باشد.

اما اگر باردار نبودید و خواب زایمان زودرس دیدید نشانه این است که شما احساس می کنید برای تعییرات جدید در زندگی تان آماده نیستید.


تعبیر خواب عمل سزارین

اگر حامله بودید و خواب عمل سزارین دیدید نشانه این است که شما در انجام کارهای خود به فردی دیگر نیاز دارید و به تنهایی نمی توانید آن ها را انجام بدهید.


سایت جالب و شگفت انگیر خواب ,حامله ,تعبیر ,بارداری ,زندگی ,دختر ,تعبیر خواب ,حامله بودن ,خواب حامله ,خواب ببینید ,خواب ببیند ,حامله ببینید، نشانه ,خواب فرزند نابالغ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قلاویز خرید اینترنتی رویال دانلود دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور بیزینس‌کلاب BusinessClub آموزش نکات ضروری