معرفی کتاب مهارت‌های ارتباطی

«مهارت‌های ارتباطی» نوشته کریس کول، است و در این کتاب به آموزش مهارت‌های کلیدی در ایجاد ارتباط موثر و کارآمد می‌پردازد.

امروزه بر کسی پوشیده نیست که ارتباطات روشن و مؤثر یکی از ارکان کلیدی موفقیت است. اما بسیاری از ارتباطات و مناسبات انسانی، اعم از روابط شویی، ارتباط والدین و فرزندان، رییس و مرئوس، ار و نده و غیره، صرفاً به خاطر عدم آگاهی از فنون ارتباطات با شکست روبه‌رو می‌شود.

در این کتاب می‌آموزید که چگونه از طریق زبان جسم، با نگاهی به افراد، از هیجانها، فشارهای عصبی، احساسی و جسمانی‌شان مطلع شده و رفتاری متناسب با این شرایط در پیش گیرید و به این وسیله از ایجاد تشنج و بگوومگوهای احتمالی جلوگیری کنید و یا بالعکس از حالات و حرکات افراد به شادابی و سرحال بودنشان پی برده و تقاضاها، پیشنهادات و نکته‌های انتقادیتان را در آن موقعیت مطرح کنید.

در بخش دیگر کتاب، فن صراحت کلام (ابراز وجود) به تفصیل مورد بررسی قرار می‌گیرد. می‌آموزید که افکار و احساستان را صریح و بی‌پرده بیان کنید و به نقطه نظرهای دیگران، ولو این که مخالفش باشید، به دقت گوش کنید و به آن احترام گذارید.

این کتاب با استفاده از حکایت‌ها، استعاره‌ها، ماجراهای واقعی و جدیدترین تحقیقات، با زبانی ساده و قابل درک به شما نشان می‌دهد که چگونه با هرکسی متناسب با شخصیت و موقعیتش ارتباط مؤثر برقرار کنید. در سراسر کتاب از ذکر نظریه‌های خشک و غیرملموس پرهیز کرده و مستقیم به اصول عملی ارتباطات پرداخته و نهایتاً کوشیده‌ایم با ارائه راهکارهای اجرایی، نارسایی‌های رفتاری شما را در هر اوضاع و شرایطی برطرف کنیم.

دانلود کتاب


مهارت آموزی_19 کتاب ,ارتباطات ,مهارت‌های ,ارتباط ,مهارت‌های ارتباطی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ویدئو بات انجام پروژه های msp -پروژه msp-انجام پروژه managment softwar پایگاه تحلیلی خبری ایران و جهان چکامه ایمن سبز دانلود رایگان پروژه مالی حسابداری دانلود برنامه | تکنولوژی | علمی معرفی سایت ها ویلا جا استراحتگاه امن شما