از همه نوآوری ها در طراحی خودرو، شاید هیچ کدام راحت تر از کروزکنترل نیست.

این یک راه آسان برای کنترل سرعت در بزرگراه است، وبه شما به عنوان یک راننده کمک می‌کند که سرعتتان از حد مجاز بیشتر نشود. کروز کنترل برای سفرهای طولانی نیز مفید است زیرا اغلب باعث افزایش کارایی سوخت می شود.
اما آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که در برخی شرایط، استفاده از کروز‌ کنترل نیز می تواند خطرناک باشد. این سیستم برای شرایط جاده ای ایده آل طراحی شده است، اما در سطوح لغزنده می تواند باعث شود که وسیله نقلیه شما به یک اسکیت تبدیل شود و در جاده سر بخورد.
این ضعف در طول زمستان که جاده ها یخی هستند، می تواتد باعث نگرانی شود. تنها راه برای جلوگیری از چاق شدن در این وضعیت، باید فورا سرعت راکاهش دهید. اما با استفاده از کروز کنترل، چرخهای شما همچنان می‌چرخد و شما ممکن است کنترل وسیله نقلیه خود را از دست بدهید.
این فقط یک مشکل زمستانی نیست. با استفاده ازکروز کنترل در طول باران های سنگین تابستان نیزممکن است شما کنترل وسیله نقلیه خود را از دست بدهید. از دست دادن کنترل به دلیل یک لایه آب بین لاستیک ها و جاده ممکن است رخ دهد. این خطر بیشتراست اگر شما در سراسر یک پیچ خیس رانندگی کنید.
متاسفانه، رانندگی بدون کروز کنترل، بدین معنا نیست که وقتی شرایط جاده خوب نیست، شما می توانید خودرو خود را کنترل کنید. اگرکنترل وسیله نقلیه خود را از دست دادید، مهم است که بدانید چه کاری باید انجام دهید:
• جلوگیری از ترمزهای ناگهانی- این خطرناک است و شما را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. در عوض، به آرامی ترمزبگیرید، در مسیرتان باقی بمانید و به جایی که می خواهید بروید.
• شرایط جاده ای هر طور که باشد، به یاد داشته باشید که کروز کنترل نباید در جاده هایی که نیاز به تعدیل زیاد سرعت دارند مورد استفاده قرار گیرد. که این شامل جاده های پر پیچ و خم، جاده ها با ترافیک سنگین و خیابان های شهر و حومه می باشد.
• اطمینان حاصل کنید که کروز کنترل خاموش است، هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، به جای آن از ترمزاستفاده کنید. در غیر این صورت شما ممکن است به طور تصادفی یک دکمه را فشار داده و سیستم را بازنشانی کنید که این احتمال تصادف را افزایش می دهد.
مانند بسیاری از امکانات، دانستن اینکه چه زمانی از کروز کنترل استفاده کنید، به اندازه این که چگونه از آن استفاده کنید مهم است. درک هر دو به شما و دیگران کمک خواهد کرد که در جاده ایمن باشد.

 

نصب دکمه استارت در اصفهان

نصب ردیاب خودرو در اصفهان

نصب سیستم صوتی در اصفهان

گیر سیم کارتی در اصفهان

نصب گیر خودرو در اصفهان

مانیتور خودرو در اصفهان

نصب شیشه دودی خودرو در اصفهان

کروز کنترل در اصفهان

دوربین خودرو 360 در اصفهان

کی لس استارتر خودرو در اصفهان


طراحی سایت حرفه ای کنترل ,جاده ,اصفهان ,استفاده ,کروز ,خودرو ,کروز کنترل ,وسیله نقلیه ,شرایط جاده ,اصفهان ,کروز کنترل، ,کنترل وسیله نقلیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرتال تیم آسان وب پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خرید وفروش باغ ویلا ی لوکس در غرب استان تهران باطراوت بمب چت ، چت بمب ، بمب چتروم ، بمب گپ ، گپ بمب ، bombchatroom 360درجه خرید و فروش دستگاه های تصویری، نقطه زن، شعاع زن و ردیاب اشراف / ESHRAF