– اپلیکیشن مدیریت فعالیت های مدرسه اندروید
نسخه کامل و بدون تبلیغات برنامه برای اولین بار در ایران

تمامی ما سال های مختلفی از عمر خود را صرف یادگیری علم و دانش در مدارس گوناگونی کرده ایم؛ و همان طور که می دانید و تجربه کرده اید یکی از راه های پیشرفت تحصیلی و داشتن نمراتی معقول برنامه ریزی دقیق در مورد هر کدام از فعالیت های مدرسه می باشد. سایت لینوکسیا به عنوان برترین وبسایت اندرویدی فارسی زبان تا کنون برنامه های مختلف را برای مدیریت بهتر زمان و فعالیت ها در اختیار شما عزیزان قرار داده است و در این پست نیز قصد داریم یک اپ هوشمند برای سازماندهی امور مدرسه را به شما عزیزان معرفی نماییم. School Ad-Free عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای مدیریت کامل و فوق العاده بر روی تمامی فعالیت ها و تکالیف مدرسه می باشد که توسط Flaring App برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این دستیار شخصی در تمامی فعالیت های آموزشی و سازماندهی امور به شما کمک می کند و شما را با بعد تازه ای از برنامه ریزی ها آشنا می سازد. برای جلوگیری از هر گونه فراموشی برنامه هفتگی دروس خود را با در اختیار داشتن آی هایی زیبا تنظیم کرده و نام آموزگاران مورد علاقتان را ذخیره کنید تا در سال های آینده تنها با مشاهده نامشان تمامی خاطرات زنده شود! از سیستم ذخیره ساز تکالیف غافل نشوید و مطمئن باشید که در هر روز از هفته چه تکالیفی بر عهده شماست. علاوه بر این امکان ذخیره آدرس، نام و شماره تماس دوستانتان نیز وجود دارد تا در مواقع نیاز به راحتی قادر به برقراری ارتباط با آن ها باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه School اندروید :

  • مدیریت و نظارت دقیق بر فعالیت های داخل و خارج از مدرسه
  • ذخیره سازی تکالیف خود برای جلوگیری از هر گونه فراموشی
  • ذخیره سازی برنامه هفتگی با دسترسی به آی هایی زیبا
  • توانایی اضافه کردن مشخصات دوستان خود به دیتابیس برنامه
  • اضافه کردن یادداشت های مهم در هر زمان و مکانی
  • مشخص ساختن زمان شروع و پایان کلاس ها
  • اضافه کردن کتاب های خود به لیست موجود
  • نوار کناری برای داشتن مدیریتی سریع و آسان

اپلیکیشن School با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل آن را از سایت محبوب لینوکسیا دریافت نمایید ؛ هیچ محدودیتی در استفاده از قابلیت های نسخه کامل ما وجود ندارد و می توانید بدون هیچ مشکلی از انها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v2.2.0 :

* امکان برنامه ریزی برای دو هفته
* برطرف سازی مشکلات برنامه

 

com.diy.school


لینوکسیا برنامه ,فعالیت ,ذخیره ,مدرسه ,school ,تمامی ,برنامه ریزی ,اضافه کردن ,برنامه هفتگی ,آی هایی ,ذخیره سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بورس انواع لوازم جانبی موبایل در مشهد صاحبقران Plexiglas معرفی کالا فروشگاهی رشته مترجمی خاطرات زرد بازار به بازار نظافت آسان و مدرن