کامپیوتر بدون کیس ایسوس Z240IC

سی پی یو: Intel Core i7 6700T Quad-Core Processor رم: 16 گیگابایت DDR4  هارد دیسک: 2 ترابایت  سایز مانیتور: 23.8 اینچ
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX960M 2GB/4GB 

معرفی کامپیوتر بدون کیس Asus Zen AiO Pro

ما بر این باوریم که فناوری می تواند زیبا باشد و Zen AiO Pro مهر تاییدی بر این ادعا است. کامپیوتر همه کاره Zen AiO Pro با دقت و مهارت از آلومینیوم محکم به همراه Icicle Gold حساس و صیقل یافته ساخته شده است.

تمام قطعات به کار برده شده در کامپیوتر ایسوس Zen AiO Pro Z240IC نشان دهنده ساختی کاملا با دقت و ماهرانه با در نظر گرفتن کوچک ترین جزئیات می باشد. 

معرفی کامپیوتر بدون کیس Asus Zen AiO Pro

Zen AiO Pro یک یکپارچه نشان دهنده یک اثر هنری دقیق است که زیبایی و سبکی مدرن را به هر خانه ای اضافه می کند.

برای معرفی کامپیوتر بدون کیس ASUS Zen AiO Pro باید بگوییم که این دستگاه، یک PC خیره کننده است نیاز به تصاویری مناسب و خیره کننده دارد، بنابراین ما Zen AiO Pro را با صفحه نمایش 4K/UHD (3840*2160) IPS به همراه 10 نقطه قابل لمس عرضه نمودیم.

معرفی کامپیوتر بدون کیس Asus Zen AiO Pro

در ادامه نکات مهمی را برای اشاره به قابلیت ها، مشخصات فنی و مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان ایسوس Z240IC بیان می کنیم. 

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره ایسوس Asus AiO Pro Z240IC

مانیتور به کار رفته در این دسکتاپ نه تنها جزئیات را در هر لحظه نشان می دهد، بلکه به شکل واضح رنگ های متنوع و زاویه دید 178 درجه را نیز مهیا می نماید.

صفحه نمایش خیره کننده این کامپیوتر بدون کیس با کیفیت تصویر 4K/UHD، در هنگام انجام هر اموری مانند خواندن متن، دیدن عکس ها و تماشای فیلم ها خود را با چشم های کاربر به صورت بصری تطبیق می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره ایسوس Asus AiO Pro Z240IC

در ادامه توضیح قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره ایسوس ASUS AiO Pro Z240IC باید بگوییم که وضوح شگفت انگیز نمایشگر این دستگاه باعث می شود عکس و یا ویرایش ویدئو با جزئیاتی به کوچکی نوک سوزن و وضوح و درخشندگی مثال زدنی، بسیار ساده تر می شود.

همچنین هنگامی که در حال مرور وب هستید، همه چیز (حتی کوچکترین متن ها) به راحتی قابل مشاهده و خواندن هستند.

مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان ایسوس Asus AiO Pro Z240IC

شما با تهیه کامپیوتر Asus all in one، در داخل دسکتاپ ظریف رو میزی خود به جدیدترین و قدرتمند ترین سخت افزار موجود را در اختیار خواهید داشت. 

برای اشاره دقیق تر به مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان ایسوس ASUS AiO Pro Z240IC باید گفت که این کامپیوتر همه کاره به آخرین نسل پردازنده های اینتل Core i7 مجهز شده است. 

مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان ایسوس Asus AiO Pro Z240IC

رم به کار رفته در این کامپیوتر بدون کیس نیز از نوع DDR4 بوده و تا 16 گیگابایت ظرفیت دارد. 

ایسوس در ساخت کامپیوتر Zen AiO Pro Z240I از جدیدترین حافظه فوق سریع M.2 PCIe Gen3*4 SSD در کنار کارت گرافیک گیمینگ NVIDIA GeForce GTX 960M بهره گرفته است. 

کامپیوتر همه کاره ایسوس ASUS Zen AiO Pro Z240IC

صفحه نمایش کامپیوتر همه کاره ایسوس ASUS Zen AiO Pro Z240IC دارای طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله 82٪ NTSC، 85٪ Adobe RGB و 100٪ sRGB می باشد. 

کامپیوتر همه کاره ایسوس ASUS Zen AiO Pro Z240IC

این ساده ترین روش فنی برای بیان این موضوع که Zen AiO Pro نسبت به صفحه نمایش های استاندارد رنگهای بیشتر، رنگ های دقیق تر و رنگ هایی را که غنی تر، واقع گرایانه تر و واضح تر هستند، را بازتولید می کند.

Zen AiO Pro عملکرد باور نکردنی را برای مطابقت با ظاهر باور نکردنی خود ارائه می دهد. 

کارشناسان ایده برتر معتقدند قیمت و کامپیوتر همه کاره ایسوس مدل Zen AiO Pro Z240IC با توجه به ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

جهت دریافت قیمت و انواع کامپیوتر رومیزی همه کاره می توانید با واحد  ایده برتر به شماره 73027-021 بگیرید.

کامپیوتر همه کاره ایسوس ASUS Zen AiO Pro Z240IC


ایده برتر پارسیان کامپیوتر ,z240ic ,کاره ,ایسوس ,مشخصات ,asus ,کامپیوتر بدون ,کاره ایسوس ,صفحه نمایش ,افزاری کامپیوتر ,خیره کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

داستان پایگاه خبری واضح نیوز | Vazeh News پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه قهدریجان شرکت کاشی نقش باستان hectormka96 home برای مــــــــــــــحیا دانی چت|تاج چت|ناز چت|چت روم شلوغ|گپ چت|index بازگشت به اسلام ، بازگشت به اصل