[caption id="attachment_2284" align="aligncenter" width="300"] تفریحات گردشگری کویر مصر[/caption]

کویر این زیبای بی انتها و پر از رمز و راز در مرکز ایران هنرنمایی می کند. کویر مصر از توابع استان اصفهان و شهرستان جندق است. نام آن همچون خودش معمایی در بر دارد که شما را به سمت خود می کشاند. برای کشف این معما راهی تور کویر مصر می شوید. بی دلیل نیست که میگویند اگر یکبار به کویر سفر کنید افسون ان تا پایان عمر رهایتان نمیکند. اینجا آسمان و زمین دست در دست هم شگفتی آفریده اند. تپه ماسه های کویر اصلی ترین جاذبه ی مورد بازدید ما در سفر به کویر مصر است.تپه های شنی که یکی پس از دیگری از پشت هم سر بر آورده اند و تا پشت خانه های کاهگلی کویر ادامه دارند. اگر اقامت شما در تور کویر مصر در اقامتگاه بومگردی باشد می توانید شب را در سکوت و زیبایی این تپه ها سپری کنید. به آسمان غرق در ستاره ها خیره شوید و پاهای تان شن و ماسه های نرم را احساس کند.

سافاری و موتور سواری ای تی وی یا همان موتور چهارچرخ از تفریحات گردشگری تور کویر مصر است که در همین رمل های شنی انجام میگردد.

با خودروهای شاسی بلند تپه ها را از پی هم دیگر میپیمایید و بدون انکه بلندای ساختمان یا سازه ی دست ساز انسانی مزاحمتان شود از طبیعت بکر کویر لذت می برید.

تور کویر مصر

جابه های دیدنی کویر مصر به اینجا خلاص نمی شود. دریاچه نمک شاخصه ی اصلی این منطقه ی کویری به حساب می آید. دریاچه نمک خور بزرگترین دریاچه نمک فصلی ایران است. چیزی که این دریاچه نمک را جذاب میکند شکل شگفت آور ان است که به صورت پنج ضلعی است. نمک این دریاچه قدیمی ترین نمک در کل ایران است.به دلیل شوری زیاد زمین از هر نوع پوشش گیاهی خالیست و تا چشم کار میکند زمین خشک و بی آب و علف است. توصیه میکنیم چنانچه خارج از تور کویر مصر به این منطقه سفر میکنید و لیدر تور همراه شما نیست به هیچ عنوان از جاده ی اصلی فاصله نگیرید چرا که خطر گم کردن مسیر و گمراه شدن شما در این منطقه بسیار زیاد است.

روستای گرمه نیز در نزدیکی کویر مصر قرار دارد. و با جاذبه هایی نظیر نخلستان سوخته که در ان نخل های خرما سوخته و بدون باروری هستند و جشمه دکتر فیش که ماهی های موجود در ان برای پاکسازی پوست مفید است در انتظار گردشگران تور کویر است.

قیمت تور کویر با توجه به خدمات مسافرتی مختلف است بیشتر تورهای گردشگری محل اقامت گردشگران خود را در مهمانسرای سنتی رزرو می نمایند که در این صورت اتاق ها به صورت گروهی و کف خواب است. که مزیت آن این است که صمیمیت بین اعضای گروه بیشتر است و شب نشینی و دورهمی در اقامتگاه تا پاسی از شب ادامه دارد.

آژانس مهراندیشان علاوه بر شیوه ی سنتی تور کویر در هتل را نیز برگزار می نماید.فقط دو هتل در منطقه کویری فعالیت می نمایند. تور کویر مصر در هتل بالی که لوکس ترین هتل کویر است اقامت خوشی را برایتان رقم میزند شاید اگر قبلا به کویر سفر کرده باشید چنین هتلی لوکس و زیبا در این منطقه خارج از تصورتان باشد. هتل دیگر در این منطقه هتل یه تا است که نام قبلی آن هتل نوبهار بوده است. این هتل با مدیریت آقا و خانم رجبی که اصالتا اهل روستای بیاضه کویر هستند اداره می شود . بافت سنتی خود را در کنار مدرنیته ی هتل حفظ کرده است. آب انباری که از طبقه پایین هتل عبور می کند برای گردشگران جذاببیت ویژه ای دارد. تمام اتاق ها با کاهگل ساخته شده است ولی تخت و سرویس بهداشتی داخل اتاق از مزیت های تور کویر مصر در هتل نسبت به این تور در اقاتگاه بومگردی است.

 

 


تور داخلی کویر ,منطقه ,دریاچه ,صورت ,سنتی ,اتاق ,دیدنی کویر ,تفریحات گردشگری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tst250 sepantaseo آتش عشق چاپ سیوان - چاپ روی اجسام با بهترین کیفیت custome سایت قلعه و جنگ های صلیبی jadenozc85 Netz سئو و بهینه سازی سایت با بهرین روش طراحی سایت در تهران مستر آنلاین | نرم افزار | بازي | اس ام اس | عکس | آهنگ | فيلم