انتخاب دستبندهای پسندیده برای مهمانی به اندازه ی مدل مو و جامه شما اهمیت دارد. بی گمان نمی توانید دستبند و دیگر جواهرات خویش را به صورت تصادفی انتخاب کنید و چشمداشت داشته باشید الی به بهترین ست دست پیدا کنید.

قبل از برگزیدن جامه پسندیده برای مهمانی ها مختلف، باید مطمئن شوید که دستبندتان با بدن پوست شما متناسب است. برای اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به مقاله ی راهنمای برگزیدن دستبند نه بر اساس رنگ پوست  مراجعه کنید.

 

داخل خانه یا محل کار

می توانید دستبندهای کوچک را برای بهره‌گیری روزمره به بدن کنید. به خاطر داشته باشید که دستبندهای بزرگ و مجلسی برای جامه های ساده که داخل خانه یا محل شغل استفاده می کنید پسندیده نیستند. در برابر رهنمود می نماییم از یک یا دو دستبند کلاسیک مثل النگوی ظریف یا یک زنجیر تک سنگ استفاده کنید.

 

دستبندهای ساده و کلاسیک، برای همه ی لباس ها پسندیده هستند.

مهمانی صمیمی شبانه با همسر و یا فرزند

اگر می خواهید شبانه با همسرتان به محل تفریحی بروید، باید از دستبند پر زرق و برق تر بهره‌گیری کنید. بی گمان جامه های شیک و ویژه شما در آن شب، لایق ی دستبندهای زیباتری ست! می توانید از دو یا سه دستبند سنگ دار یا حتا دستبندهای کاف ظریف (که کاملا بسته نمی شوند) در یک دست خویش استفاده کنید. اگر جشنتان خیلی رسمی نیست، می توانید از یک دستبند ظریف الماس (یا کوبیک زیریا ) یا دستبند افسون یا هر دو دستبند بهره‌گیری کنید.

 

 عروسی و مراسم خاص

اگر به مراسم خاص مثل جشن شویی یا مهمانی شبانه دعوت شده اید، از یک دستبند درشت تر مانند دستبند کاف ضخیم با سنگ کبیر استفاده کنید. دستبندهای مروارید انگشتی هم برای این مراسم مناسب هستند. اگر هدف دارید پوشاک های مهمانی شب از جنس مخمل، ساتن، یا ابریشم را به تن کنید، می توانید از دستبند فلزی جلاخورده یا دستبند ملیله کاربرد کنید.

دستبند نه


دستبند دستبند ,دستبندهای ,توانید ,مهمانی ,استفاده ,پسندیده ,استفاده کنید ,بهره‌گیری کنید ,داخل خانه ,دستبند نه ,برای مهمانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هاب اس ام اس l تفریحی و سرگرمی املاک دانلود کده Randyrnq03 homepage دانلود فایل های کمیاب ولی الله