ایده ی ساخت دستبند

 

ایده بگیرید قبل از اینکه دستبند خود را شروع کنید، درباره چیزی که میخواهید بسازید. دانستن آنچه که میخواهید انجام دهید، آماده تر میشوید، اطمینان حاصل کنید که وقت و لوازم خود را صرف چیزی که واقعا نمیخواهید و همچنین به شما اجازه میدهد محصول نهایی بهتر به نظر برسید، هدر ندهید.

  • به مجموعه خود نگاه کنید به دستبند خود نگاه کنید، اری شده یا ساخته شده توسط دیگران. شما می توانید ایده ها را از جنبه هایی از قبیل که قبلا خواسته اید و یا دوست دارید، بازسازی کنید. شاید یک نوع مهر و موم یا رنگ خاصی را دوست داشته باشید. شما همچنین می خواهید به مجموعه خود نگاه کنید تا تصمیم بگیرید که آیا یک نوع دستبند وجود دارد که ممکن است لازم باشد. به دنبال حفره هایی در مجموعه خود مانند فقدان دستبندهای گاه به گاه برای استفاده روزمره و فکر کردن در مورد آنچه که می توانید برای پر کردن آن نیاز داشته باشید.
  • به دیگران نگاه کنید شما به طور مشابه می توانید ایده هایی از دستبند هایی که در سایر افراد مشاهده می کنید را دریافت کنید. آیا بهترین دوست شما یک دستبند است که شما کاملا دوست دارید؟ سعی کنید از ویژگی های مورد علاقه خود در مورد دستبند، به طوری که شما نیز می توانید نگاه کنید. شما همچنین می توانید به مد روز مجلات و مشهور برای الهام نگاه کنید.
  • گاه جواهرات محلی را مرور کنید. برای کسب ایده هایی درباره آنچه که می خواهید، به گاه هایی که در جواهرات متخصص هستند مانند Claire و یا گاه های بزرگتر با ادارات طلا و جواهر مانند Macy بروید. انتخاب گسترده ای از این گاه ها به شما این امکان را می دهد تا ایده های بیشتری کسب کنید و همچنین به شما در جلو روند مد کمک کنید.
  • مرور اینترنت اینترنت یک مکان عالی برای جستجوی ایده ها است. وب سایت هایی مانند Pinterest به شما این امکان را می دهند که نه تنها ایده ها را جمع آوری کنید، بلکه از طریق فهرست هایی که دیگران ایجاد کرده اند، با نام تجاری جدید پیدا کنید. شما می توانید با جستجوی فقط دستبندها جستجو کنید یا همچنین می توانید سعی کنید به سبک، رنگ یا مواد جستجو کنید. اینترنت می تواند مفید باشد، زیرا اغلب ایده ها و دستورالعمل ها را می توانید پیدا کنید.

دستبند ایده ,هایی ,توانید ,دستبند ,گاه ,دوست ,نگاه کنید ,پیدا کنید ,جستجو کنید ,ایده هایی ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Averixtxcta8 Zuhause شب که میشه دو سوته خرید کن تحویل بگیر دانلود جدید ترین بازی ها ترینر و اپدیت ها صیدون