دستبند نقره

از زمان های قدیم، مردم سراسر جهان نقره را شی ای نفیس و ارزشمند می دانستند به طوری که تا به امروز نقره در میان مردم جهان طرفداران ویژه ای دارد‌. اگر بخواهیم کاربردهای بی شمار نقره را در جهان امروز نام ببریم قطعا کار آسانی نیست اما جواهراتی که با این فلز ارزشمند ساخته می شوند مثل دستبند، گردنبند، گوشواره، حلقه و… هر روزه در میان مردم به چشم می خورند.

دستبند نقره

نقره اگر خالص باشد نرم و ظریف است. اما اگر برای جواهرات شکل بگیرد تا هم استحکام و هم درخشندگی بی نظیری از خود به جای بگذارد اغلب با آلیاژهای فلزی مانند مس مخلوط می شود. در واقع اگر نقره خالص را با آلیاژ کمتر از 7/5 درصد مخلوط کنیم، به عنوان نقره استرلینگ شناخته می شود، که به طور قابل توجهی با دوام تر از نقره معمولی است. اگر مراحلی که نام برده شد در ساخت نقره به کار رفته باشد حتما کلمه “استرلینگ” یا “925” روی آن حک شده است.
نقره جواهری است که تیره می شود. اگر شما یک قطعه نقره دارید که به طور معمول از آن استفاده نمی کنید، سطح آن دچار تیرگی خواهد شد‌. و اگر نقره بیش از حد تیره شود می تواند به جواهرات شما آسیب برساند. اما نگران نباشید ما به شما یک راه سریع و آسان معرفی می کنیم که جواهرات نقره شما همیشه مثل روز اول براق و درخشنده باقی بمانند.
کافی است جواهراتتان را با یک تمیز کننده نقره به طور منظم تمیز کنید و همیشه از درخشندگی جواهرات نقره خود لذت ببرید.
قصد دارید نقره را به جواهراتتان اضافه کنید؟
ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. Ri3gallery پیشنهاد ویژه ای از جواهرات نقره را برای شما مهیا کرده است‌.از انتخاب بین عالی ترین ها لذت ببرید.

دستبند های زیبا نه و مردانه ریسه گالری دارای مجموعه ای لوکس از دستبند های دست ساز ساخته شده از سنگ طبیعی, نقره و طلا می باشد که تمامی دستبند ها دارای بسته بندی اورجینال بسیار زیبا هستند, سنگ های بکار رفته در دستبند ها از سری سنگ های ماه تولد می باشد که می توان در مناسبت های مختلف آنها را به عزیزانتان هدیه دهید.

https://ri3.gallery/product-category/bracelet/silver-bracelet/


دستبند نقره ,دستبند ,جواهرات ,مردم ,جهان ,جواهرات نقره ,میان مردم ,دستبند نقره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نهالستان پالیز گردو حوزه _ دانلود فایل های حوزوی دانلود روزانه سازه سقف افسران جوان جنگ نرم خبرنامه پمپ آب