دانلود فیلم کلمبوس

دانلود فیلم کلمبوس

فیلم کلمبوس columbus فیلم ایرانی

دانلود رایگان فیلم کلمبوس

فیلم قصه خانواده ایست که که رویای مهاجرت به آمریکا دارند و در حال انجام مقدمات سفر هستند اما مشکلاتی هم در این بین وجود دارد.با نشان دادن خانه ای بزرگ و سر و صدای اعضای خانواده فیلم شروع می شود.سیروس(فرهاد اصلانی) داماد خانواده به معرفی اعضای خانواده برای تماشاچی میپردازد.

داستان فیلم درباره یک خانواده قدیمی و پرجمعیت ایرونی است که قصد دارند به آمریکا مهاجرت کنند. داماد این خانواده (با بازی فرهاد اصلانی) و بزرگ این خاندان (با بازی سعید پورصمیمی) چندان مایل به انجام این مهاجرت نیستند. اما بقیه اهل خانواده بسیار مشتاق آن هستند. این خانواده که نود درصدشان هم پای منقل می‌نشینند و خلاف می‌کنند، بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و روی کار آمدن ترامپ به مشکلاتی برای امر مهاجرت خود برمی‌خورند؛ مشکلاتی که تصور نمی‌کنم هیچ مخاطبی ککش هم برای آنها بگزد.

دانلود فیلم کلمبوس رایگان و لینک مستقیم

دانلود فیلم کلمبوس با کیفیت عالی و حجم کم و همه چیز درباره فیلم ایرانی کلمبوس

 

فیلم سینمایی کلمبوس توانست در دو روز نخست اکران خود ، قابل توجهی داشته باشد. کلمبوس تازه ترین ساخته هاتف علیمردانی فضای کاملا متفاوتی نسبت به آثار اجتماعی او دارد. هاتف علیمردانی بیشتر در ژانر اجتماعی فعالیت داشته اما در فیلم کلمبوس به سراغ سینمای کمدی آمده است. در فیلم کلمبوس از جذابیت های کشور آمریکا استفاده شده است. فیلم کلمبوس توانسته پس از سه روز از آغازین اکران خود به 400 میلیون برسد. فیلمبرداری این فیلم در تهران و آمریکا انجام شده است. در مراسم اکران فیلم کلمبوس در سینما کوروش هاتف علیمردانی این فیلم راه به روح علی معلم تقدیم کرد و گفت جای ایشان خالی ست.

 

از پوستر فیلم اینطور بر می آمد که با فیلمی کمدی مواجه ایم، با آن هانیه توسلیه عروس شده و خنده فرهاد اصلانی که پای ثابت فیلم های کارگردان می باشد.

تاریخ احتمالی اکران و زمان پخش فیلم و همچنین با دانلود فیلم همراه ما باشید.

دانلود فیلم کلمبوس بدون سانسور


بهترین سایت دانلود فیلم سریال ایرانی جدید 97 فیلم ,خانواده ,کلمبوس ,دانلود ,آمریکا ,مهاجرت ,فیلم کلمبوس ,دانلود فیلم ,فرهاد اصلانی ,هاتف علیمردانی ,کلمبوس بدون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کادو سرا ناودون کافه دیزاین بورس کاغذ دیواری خرم آباد مرجع خرید فالوور واقعی احداث خطوط و پستهای برق دانلودی 98 وبسایت کوچک پویا و شاپرک