دستبند بیمارستانی لیزری typenex 

نوع چاپ: لیزری قابلیت ضد آب: دارد قابلیت ضد حساسیت: دارد

معرفی دستبند بیمارستانی لیزری typenex

دستبند AdminBand لیزری و برچسب های بیمارستانی نوعی دستبند برای شناسایی دقیق و کارآمد بیمار است که با نگه داشتن داده های بیمار و بارکد امن به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به بیماران کمک می کند.

طراحی این دستبند به گونه ای است که اطلاعات بیمار را بدون نیاز به پوشش لمینیت محافظت می کند. AdminBand به صرفه جویی در وقت و پول شما کمک کند.

در ادامه معرفی دستبند بیمارستانی لیزری typenex به بیان مزایای استفاده از این دستبند بیمارستانی می پردازیم.

معرفی دستبند بیمارستانی لیزری typenex

به طور متوسط، AdminBand لیزری در مقایسه با سایر محصولات مرسوم دستبند بیمارستانی از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

به علاوه این دستبند لیزری پوشش لامینیتی ندارد، بنابراین مانند پوشش لمینیت سنتی مشکلاتی نظیر تشکیل چروکهای روی هم رفته یا نگرانی از ناخوانا شدن در اثر چروکیده شدن دستبند وجود نخواهد داشت.

دستبند لیزری ادمین بند typenex با محصولات چاپی لیزری لیبل سازگار است و نیاز به کمک کارشناس فناوری اطلاعات و قالب بندی را کاهش می دهد.

دستبند بیمارستانی لیزری Typenex AdminBand Laser

دستبند بیمارستانی لیزری Typenex AdminBand Laser به سرعت قابل استفاده است.  

از بین رفتن ناخواسته چسبندگی این محصول (هر دستبند تنها یکبار چسبندگی دارد) نیز کمک می کند تا برای شما اطمینان حاصل شود که این دستبند قبلا حذف نشده و دوباره اعمال نشده است. 

دستبند بیمارستانی لیزری Typenex AdminBand Laser

بدون پوشش، محصولات دستبند بیمارستانی AdminBand لیزری بدون چین و چروک و یا پیچ خوردگی که مانع اسکن پذیری این محصول شود به شما اطمینان می دهد که به راحتی می توانید از روی آن اسکن کنید.

از آنجا که کل طول دستبند برای چاپ در دسترس شما است، که این ویژگی نه تنها فضای چاپ بالایی را به وجود می آورد بلکه به کاربران اجازه می دهد تا بارکد را بدون چرخاندن اسکنر یا مچ دست بیمار اسکن کند.

این مچبند بیمارستانی از مواد مرغوبی با لاتکس لاستیک طبیعی ساخته شده است. مواد لایه ای به کار رفته در AdminBand لیزری به طور خاص برای محافظت از اطلاعات بیمار و بارکد در برابر رطوبت و مایعات طراحی شده است.

دستبند بیمارستانی لیزری Typenex AdminBand Laser

لبه های بدون چسب این ورق اجازه چاپ آسان و امکان چین خوردگی و چسبندگی نامطلوب را کاهش می دهد. علاوه بر این مواد صاف و نرم باند راحتی بیشتری را برای بیماران شما فراهم می کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برای دریافت قیمت یا  دستبند بیمارستانی با واحد  ایده برتر تماس بگیرید: 021-73027


ایده برتر پارسیان دستبند ,لیزری ,بیمارستانی ,adminband ,بیمار ,اطلاعات ,دستبند بیمارستانی ,بیمارستانی لیزری ,adminband لیزری ,لیزری typenex ,typenex adminband ,دستبند بیمارستانی لی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لباس نظامی فروشگاه اینترنتی محصولات زناشویی دهکده زیرنویس فارسی neda biz استفاده از Smart Sharpen فروش تعمیر و ارتقای فلزیاب مدیریت دولتی طب سنتی