مقدمه ای بر کانکس های پیش ساخته

امروزه با توجه به پیشرفت‌های وافر و مهمی که در صنعت سازه های پیش ساخته و در سراسر جهان صورت گرفته و با استقبال چشمگیر مردم علاقمند به محصولات پیش ساخته به ویژه کانکس مواجه شده است، و با توجه به تحقیق مردم درخصوص آگاهی از امکانات، شرایط و قیمت های انواع کانکس پیش ساخته (به ویژه کانکس ویلایی یا کانکس مسی) برآن شدیم تا مقاله ای جهت اطلاع رسانی بیشتر در انتخاب بهتر کانکس های مورد نیاز در وبسایت ایران کانتین و برای شما عزیزان قرار دهیم.

با توجه به موارد کاربرد کانکس های ویلایی در برخورداری از شرایط و امکانات مورد نیاز هر مسکنی (مثل اتاق خواب،آشپزخانه و …) می‌توان به استفاده بهینه از فضاها و مکان های ویلایی اشاره کرد.

کانکس ویلایی چیست؟

ساختمان کانکس ویلایی در واقع نسخه ای از خانه های معمولی و راحت خودمان می باشد با این تفاوت که مصالح استفاده شده در ساخت این سازه فرق دارد واز طرفی تمامی امکانات مورد نیاز ست را نیز در بر دارد.

مزیت رقابتی قابل ذکر این محصول، نسبت به موارد مشابه دیگر، قابلیت جابجایی و انتقال، بهینه بودن زمان ساخت و مقاومت حداکثری در برابر پدیده زلزله می باشد؛ همین مزایای نامبرده موجب استقبال چشمگیری از کانکسهای ویلایی علی الخصوص در مناطق ییلاقی کشور گردیده است. 

طراحی کانکس ویلایی

طراحی سازه کانکس ویلایی مانند هر محصول مشابه دیگر، نیاز به طراحی معماری منعطف با شرایط جوی حاکم بر هر منطقه ، محاسبات ابعاد سازه و بررسی های فنی مرتبط با محل اری شده و شرایط محیطی و جهت گیری جغرافیایی ملک مورد نظر می باشد.

برای بناهای کوچک میتوان سازه های از پیش ساخته شده و آماده را مناسب دید و بنا بر نیاز مشتریان محترم طراحی بر مبنای محل قرارگیری درب و پنجره ها، نورگیر بودن سازه و موارد مشابه پیاده سازی و اجرا خواهد شد.

باید این نکته را برای طرحی کانکس ویلایی متذکر شد که امکان اعمال سلیقه و خواسته مشتریان با توجه به شرایط محیطی و محل مورد استفاده شان وجود دارد.

مزایای کانکس ویلایی

در مطلبی که قبلاً در وبسایت ایران کانتین با موضوع اهمیت و مزایای کانکس منتشر شد به موارد عمومی درین باب اشاره کردیم، از مهمترین مزایای کانکس می‌توان به قابلیت انتقال و جابجایی سریع و راحت سازه کانکس های ویلایی در مواقع نیاز، مقاومت در برابر زلزله و همچنین سرعت بالای ساخت این محصولات اشاره نمود.

با توجه به زلزله خیز بودن کشورمان و طبق تجربه چون وقوع زلزله ها اکثراً در مناطق سردخیز و کوهستانی کشور اتفاق می افتد و همچنین امکان ساخت بنای مسی در شرایط بحرانی و سخت و با کوتاهترین زمان محیا نیست ، لذا ساخت و استفاده از کانکس مسی میتواند گزینه جایگزینی مناسب ودر عین حال منطقی باشد.

انواع کانکس ویلایی

بطور کلی کانکس های ویلایی که در ایران تولید می شوند، به دو دسته کانکس ویلایی ساندویچ پانل و کانکس ویلایی سایدینگ تقسیم می شوند. کانکس های ویلایی تولید شده توسط شرکت ایران کانتین از نوع کانکس ویلایی ساندویچ پانل می‌باشد که در حال حاضر بهترین نوع کانکس ویلایی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب .


فارس کانکس | سفارش ساخت کانکس از شیراز کانکس ,ویلایی ,سازه ,ساخت ,شرایط ,ساخته ,کانکس ویلایی ,مورد نیاز ,ویلایی ساندویچ ,مزایای کانکس ,ساندویچ پانل ,کانکس ویلایی ساندویچ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و ترکی آموزش شبکه در و پنجره upvc خرید از گناوه تحصیل در خارج | Study Abroad ترفند های خانه داری ارزان کده ام پی تری فول