با مطلب تفاوت شید و زبرا  با ما همراه باشید. این مطلب از گاه اینترنتی ماهون برداشته شده است. برای مشاهده‌ی تفاوت شید و زبرا  میتوانید به گاه ماهون مراجعه کنید.

ساختار پرده زبرا به شرح زیر است. برای مشاهده‌ی این محصول به گاه ماهون مراجعه کنید.

ساختار و جنس آن: پرده زبرا از دولایه‌ی پارچه و تور تشکیل‌شده است ولی شید از یک لایه پارچه ساده یا طرح دار تشکیل شده است.

کنترل مقدار نور: پرده زبرا قابلیت تنظیم نور دارد، به‌طوری که شما می‌توانید به مقدار دلخواه نور ورودی را تنظیم کنید یا حتی کاملاً جلوی ورود نور را بگیرید، اما پرده‌ی شید به دلیل یکپارچه بودن آن، این قابلیت را در خود ندارد. برای متوجه شدن این تفاوت‌ها با تصاویری که در زیر تهیه کرده‌ایم، همراه باشید.

هر سه مدل پرده زبرا، شید و دبل قابل شستشو هستند. فقط کافی است که پرده را از بست خارج کنید و آن را با آب و کف بشویید.

این سه مدل پرده قابلیت جمع شدن بصورت دستی و موتوری را دارند. شما میتوانید برای سهولت بیشتر در استفاده از این پرده ها از موتورهای کنترلی ساده و یا هوشمند استفاده کنید.

موتورهای هوشمند، قابلیت کنترل شدن بوسیله گوشیهای اندرویدی را دارند و برای هوشمند سازی خانه های مدرن امروزی به آنها نیاز خواهید داشت.

جنس پرده شید، تفاوت شید و زبرا

پرده زبرا یکی از محبوبترین پرده‌های دکوراسیون است که سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است. یکی از مهم ترین قابلیت‌های پرده، زبرا: کنترل مقدار نور وارد شده به محیط می‌باشد، در پرده زبرا یک دسته‌ برای کنترل وجود دارد که پرده را می‌توانید در حالتی تنظیم کنید که نور به صورت نیمه وارد محیط شود.

پرده زبرا از یک پارچه که بصورت افقی از تور و پارچه بافته شده است تشکیل شده است که این پارچه به صورت دو لایه بر روی هم قرار میگیرد. هنگامی که پارچه ها و توری های این دو لایه بر روی هم قرار میگیرند نور وارد میشود. برای تاریک کردن محیط و جلوگیری از عبور نور با کشیدن طناب زبرا قسمت پارچه ای پرده بر روی توری قرار میگیرد و سبب جلوگیری از ورود نورد میشود.

مکانیزم جمع شدن شید و زبرا با هم تفاوت ندارند و کاملاً مشابه هم است بطوریکه پارچه در قاب بالای پرده بصورت رول جمع می‌شود.

از اینکه با ما همراه بوده‌اید بسیار متشکریم. اگر سوالی در مورد تفاوت شید و زبرا  دارید از ما بپرسید. برای مشاهده‌ی مطلب تفاوت شید و زبرا  به لینکی که در این مطلب گذاشته‌ایم مراجعه فرمایید.


موضوع خاکستری پرده ,زبرا ,پارچه ,تفاوت ,زبرا  ,قابلیت ,پرده زبرا ,برای مشاهده‌ی ,قرار میگیرد ,کنترل مقدار ,تنظیم کنید ,گاه ماهون مراجعه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هتل پارک حیات دانلود فیلم خدمات کامپیوتری در تهرانپارس و شرق تهران دیسلاو موزیک مگا فیلم البرز گوگل طراحی سایت مدرن شهید عباس اجاقلو bornatejarat