استفاده از قوانین لغوی برای یادآوری اطلاعات

ایجاد یک جمله اختصاری یک استراتژی خوب برای استفاده از زمانی است که شما باید اطلاعات را در یک نظم خاص به یاد داشته باشید. حکم مخفف جمله ای است که با استفاده از حرف اول هر قطعه ای از اطلاعات یاد می شود.

در اینجا چگونگی ایجاد یک جمله مخفف است.

هر قطعه ای از اطلاعاتی که باید به یاد داشته باشید بنویسید.

اولین حرف هر قطعه ای از اطلاعات را برجسته کنید. اگر یک قطعه از اطلاعات بیش از یک کلمه وجود داشته باشد، حرف اول کلمه مهم را برجسته کنید.

یک جمله را با استفاده از کلمات که با حروف زیر مشخص شده است بنویسید.

احکام لغوی

"من (جیوه) بسیار (ونوس) زمین (زمین) مادر (مریخ) فقط (مشتری) خدمت کرده است (زحل) ما (اورانوس) نه (نپتون) پیتزا (پلوتو)" جمله اختصاری است که دانش آموزان از طریق سال ها استفاده می شود به یاد آوردن نظم سیاره ها در اطراف خورشید ما، از نزدیک ترین تا دورترین. اگر شواهد اخیر را قبول دارید که پلوتو یک سیاره نیست، می توانید از «مادر بسیار خاکی من فقط ماکارونی کنید» استفاده کنید.

در اینجا پنج شهر پرجمعیت در ایندیانا به ترتیب از بالاترین به پایین نشان داده شده است: ایندیاناپولیس، فورت وین، ایوانزویل، خلیج جنوبی، گری. در اینجا یک عبارت مخفف می توان استفاده کرد تا این شهرها را به ترتیب نشان داده شود.

"ات از همه جا به نظر برسد."

سعی کنید یک جمله مخفف یابید که خنده دار است یا معنی شخصی برای شما دارد. اگر این کار را بکنید، این جمله را ساده تر می کنید. هنگامیکه جمله ای را که شما ایجاد می کنید را به یاد می آورید، هر کلمه ای که در جمله آمده است به شما کمک می کند تا بخش اطلاعاتی را که آن را نشان می دهد را به خاطر بسپارید.

برای مشاوره تحصیلی به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید.

برای مشاوره تحصیلی به سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید.

 


تهران درس جمله ,استفاده ,اطلاعات ,مخفف ,قطعه ,نشان ,نشان داده ,برجسته کنید ,برای مشاوره ,مشاوره تحصیلی ,مراجعه نمایید ,برای مشاوره تحصیلی ,برای یادآوری اط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شب پیرو ولایت فقیه iantk4c HomePage آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت آموزش مداحی فروشگاه فایل بوکر لینک دانلود دکوراسیون به مطبخ