ساخت دستگاه جوجه کشی با کارتن !

بد نیست بدانید که به وسیله ی یک کارتن و لامپ هم به سادگی این کار انجام شده است که البته کاملا ابتدایی و کم بازده می باشد. امروزه با تولید دستگاه های جوجه کشی کوچک، هوشمند و تمام اتوماتیک دیگر نیازی به این کارهای ابتدایی نیست و همچنین این امر باعث بازدهی بیشتر و در نتیجه سود بیشتر برای تولید کنندگان خانگی شده است.

دستگاه های جوجه کشی تولید شده در ایران

تولید دستگاه جوجه کشی در ایران در دهه ی هشتاد با کیفیت بالا رونق یافت و هم اکنون شاهد صادرات دستگاه جوجه کشی ایرانی به بسیاری از کشورهای منطقه نیز هستیم. البته کیفیت و طراحی این دستگاه ها با محصولات انکوبی کانادا متفاوت بوده اما بسیاری از قابلیت های روز دنیا را شامل هستند. برخی از مهم ترین قابلیت های دستگاه های تولید داخل ،‌ قابلیت کنترل و مدیریت از طریق جی اس ام جوجه کشی و از طریق تلفن همراه می باشد.

دستگاه جوجه کشی

مهمترین دغدغه برای کار افرینان در حوزه ی پرورش مرغ و طیور ،‌ سفارش و ماشین جوجه کشی می باشد . چرا که در یک واحد جوجه کشی مهمترین و اصلی ترین بخش همان فرایند تبدیل تخم ها به جوجه می باشد و در صورت خرابی و نقص فنی دستگاه ها تمام زحمات و سرمایه ی آن مجموعه در معرض خطر قرار میگیرد. لذا باید در زمان ماشین جوجه کشی به کیفیت ساخت قطعات و تعهد شرکت سازنده توجه کرد. همچنین از  دستگاه جوجه کشی بدون گارانتی و شرکت هایی که پاسخگو نیستند، بایستی خودداری نمود.


خدمات وکالت در اراک - کانون وکلای امین جوجه ,دستگاه ,تولید ,قابلیت ,کیفیت ,دستگاه جوجه ,ماشین جوجه ,تولید دستگاه , ماشین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت روی پوشان قزوین هر چی که بخوای سعید زلوحی جوکار فیتک دانلود - مركز دانلود رايگان تخفیف پایگاه خبری آب ایران دانلود آهنگ جدید