انتخاب یک موضوع برای مقاله

 گاهی اوقات هنگامی که شما مجبور به نوشتن یک مقاله پژوهشی می شوید، معلم شما موضوع را انتخاب می کند. دیگر بار، معلم شما ممکن است لیستی از موضوعاتی را که از آن انتخاب می کنید، ارائه دهد. در برخی موارد، انتخاب یک موضوع به طور کامل به شما تعلق دارد. هنگامی که این مورد است، در اینجا بعضی از دستورالعمل ها برای کمک به انتخاب یک موضوع مناسب می باشد.

یک موضوع را مطابق با منافع و دانش خود انتخاب کنید اگر شما این کار را انجام دهید، انگیزه بیشتری برای نوشتن مقاله خواهید داشت.

مطمئن باشید موضوع شما با تخصیص شما سازگار است. به عنوان مثال، اگر انتساب مقاله برای رسیدگی به یک مسئله اجتماعی باشد، موضوع «اختراعات مهم قرن بیستم» مناسب نیست، زیرا موضوع موضوع فنی است، نه یک مسئله اجتماعی.

یک موضوع را انتخاب کنید که بیش از حد گسترده نیست برای مثال، هزاران مقاله و کتاب در مورد جنگ داخلی وجود دارد. موضوع "جنگ داخلی" بسیار گسترده است. شما قادر نخواهید بود که فراوانی اطلاعات را به صورت یکپارچه سازی سازماندهی کنید.

انتخاب موضوع، اکتشاف فضایی

یک موضوع را انتخاب کنید که خیلی محدود نیست به عنوان مثال، بازگشت به جنگ داخلی، موضوع "نقش پرستاران در نبرد گتیزبرگ" بسیار مشخص است. شما قادر به یافتن اطلاعات کافی برای نوشتن مقاله نخواهید بود. "نقش پرستاران در جنگ داخلی" یک موضوع مناسب خواهد بود. شما می توانید اطلاعات کافی در مورد این موضوع وسیع را برای نوشتن مقاله خود پیدا کنید، اما اطلاعات زیادی از آن غافل نخواهید شد.

سعی کنید موضوعی را خلاقانه انتخاب کنید به عنوان مثال، "فرود ماه" یک موضوع مشترک در مورد اکتشافات فضایی است. معلم شما ممکن است از خواندن در مورد این موضوع خسته شده باشد. موضوع: آیا ما باید پول بیشتری را در زمینه اکتشاف فضا صرف کنیم؟ خلاق تر است و احتمالا علاقه ی معلم شما را جذب می کند.

اجتناب از موضوعاتی که به صورت کتبی دشوار است. به عنوان مثال، سخت است که ویژگی های سمفونی های موتزارت را با کلمات بیان کنیم. به همین ترتیب، در مورد زیبایی نقاشی، مونا لیزا، دشوار است. به طور کلی، موسیقی و هنر باید به عنوان منابع موضوع مورد استفاده قرار گیرد.

طول مقاله مورد نیاز برای نوشتن را در نظر بگیرید. معلمان اغلب طول کاغذی را که برای نوشتن دارید مشخص می کند. اطمینان حاصل کنید که یک موضوع را انتخاب کنید که به شما اجازه می دهد تا کاغذی را که در طول مورد نیاز است، بنویسید.

برای مشاوره تحصیلی به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید.

برای مشاوره تحصیلی به سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید.


درس تبریز موضوع ,مورد ,مقاله ,نوشتن ,مثال، ,اطلاعات ,انتخاب کنید ,برای نوشتن ,عنوان مثال، ,نوشتن مقاله ,مورد نیاز ,برای نوشتن مقاله ,برای مشاوره تحصیلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ خبری گروه مطالبات مردمی دورود " اَلو روانشناس " پارسارنت | اجاره خودرو خرید اینترنتی جدیدترین خبر ها فناوری اطلاعات و ارتباطات Kaydenjqwbttz9 CaNt وی کی نیوز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان