تهیه کننده انیمیشن مسئولیت پایه گذاری ،هماهنگی،نظارت و کنترل را در دست دارد و به اختیار خود (تهیه کننده ی پیمانکار) یا به اختیار کارفرما (تهیه کننده ی کارمند ) بر همه جوانب فرایند تولید یک فیلم سینمایی یا تلوزیونی اعم از جنبه های هنری ، مالی ،تکنیکی ،اداری،اجرایی ان نظارت هماهنگی و کنترل مجموعه ی تخصص ها و مهارت ها بر اساس توافق نامه های جمعی و قراردادی خدمات شخصی انجام می پزیرد. اما حوزه ی مسئولیت تهیه کننده بر اساس محدوده ی تخصص و مکان استخدام وی تفاوت میابد. بیشتر تهیه کننده ها در یک استدیوی بزرگ تهیه کننده های سازمانی هستند و جزو کارمندان ان استدیو محسوب میشوند بر اساس این ساختار تولید،گروه اجرایی اصلی استدیو معمولا تمام طرح ها را فراهم می اورندو بر ان نظارت دارند .

camina con estilo

یک تهیه کننده لزوما برنامه ریزی مالی را بر عهده ندارد ،اما شایسته است که برای مدیریت بوجه مهارت لازم را در اختیار داشته باشد. استدیو های مستقل کوچکتر تمایل دارند که به وسیله ی تهیه کننده های پیمانکار هدایت شوند .به علت کمبود منابع مالی این تهیه کنندگان مجبورند که خودشان بوجه را جمع اوری کنند و بر ان نظارت داشته باشند.


آموزش تک کننده ,تهیه ,استدیو ,اساس ,مالی ,اختیار ,تهیه کننده ,کننده انیمیشن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت تفریحی و سرگرمی iveChan sell " اللهُ یَـکفـے " دانلود نرم افزار و آهنگ وبسایت مرکزی چت/آسان چت/کلبه چت سایت املاک خرید ویلا کرج یواشکی ها