کامپیوتر اچ پی ENVY 27

سی پی یو:  Intel Core i Processor رم: 16 گیگابایت DDR4 هارد دیسک: 1TB SSHD, 256GB SSD Plus 1TB HDD, 256GB SSD Plus 2TB HDD
سایز مانیتور: 27 اینچ
کارت گرافیک: NVIDIA GTX 950M

معرفی کامپیوتر بدون کیس HP ENVY 27

کامپیوتر همه کاره اچ پی مدل ENVY ترکیبی از طراحی براق، صیقلی، هموار و مدرن با قدرت پیشرفته برای دستگاهی است که شما نه تنها فقط می خواهید با آن کار کنید بلکه می خواهید آن را به رخ سایرین نیز بکشید. 

این دسکتاپ رو میزی بدون کیس محصول شرکت HP زیبایی مدرن و ظرافت در طراحی را به اوج می رساند.

معرفی کامپیوتر بدون کیس HP ENVY 27

یک نمایشگر 27 اینچی با شیشه کاملا تخت، هموار و بسیار نازک با لبه هایی بسیار باریک به نام Micro Edge را در نظر بگیرید که به خوبی روی لایه نازکی از فلز متعادل شده و در جایی که باید قرار گرفته است.

این محصول، جلوه ای خیره کننده از هنر، زیبایی و ظرافت مدرن را به خانه های شما می آورد. 

در ادامه معرفی کامپیوتر بدون کیس HP ENVY 27 باید گفت که این کامپیوتر بدون کیس به دوربین های HD IR و میکروفن ویندوز Hello مجهز است.

این امکانات ویژه به منظور حفظ حریم خصوصی شما، فقط هنگامی که در حال استفاده هستند، ظاهر می شوند.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره اچ پی HP ENVY 27

کامپیوتر اچ پی ENVY All-in-One با ویژگی هایی منحصر به فردی از جمله دوربین و میکروفون خصوصی، پرازنده های نسل ششم اینتل Core i7 و به همراه 16GB رم را برای کاربران در نظر گرفته است.

این تنظیمات سبب عملکردی استثنائی از ENVY All-in-One شده و شما با خیال راحت می توانید با آن به پخش ویدیو ها، بازی و سایر کار ها با کیفیتی فراتر از تمام انتظارات بپردازید. 

 

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره اچ پی HP ENVY 27

 

در ادامه قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره اچ پی HP ENVY 27 باید بگوییم که کامپیوتر بدون کیس اچ پی envy 27 به شما این اجازه را می دهد که با بلندگوهای چهارگانه HP خانه خود را به یک سینما تبدیل کنید.

این ویژگی با همکاری کارشناسان صوتی Bang & Olufsen سفارشی شده است و در کنار یک صفحه نمایش QuadHD درخشان تجربه ای بی نظیر خواهد بود.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و کامپیوتر بدون کیس اچ پی HP ENVY 27 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان اچ پی HP ENVY 27

قابلیت انتخاب رم 16GB در این کامپیوتر آل این وان،  شما در اجرای بهتر و روان تر چندین برنامه به طور همزمان کمک خواهد کرد. 

برای آشنایی بیشتر با مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان اچ پی HP ENVY 27 خوب است بدانید که در مورد فضای ذخیره سازی شما با گزینه های زیادی رو به رو هستید (1TB SSHD, 256GB SSD Plus 1TB HDD, 256GB SSD Plus 2TB HDD). 

مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان اچ پی HP ENVY 27

این حجم وسیع از فضای ذخیره سازی به شما اجازه ذخیره هر گونه فایلی را بدون نگرانی از کاهش سرعت ارائه می دهد. 

همچنین شما می توانید گرافیک مستقل از پردازنده اینتل NVIDIA GTX 950M با عملکردی بسیار بی نظیر را برای کارهای سنگین تر سفارش دهید.

هنگامی که شما برای اولین بار PC  خود را بوت می کنید بوسیله HP Jumpstart می توانید در میان برنامه ها و محیط کامپیوتر قدم زده و برنامه های دلخواه خود را نصب و نگاهی جامع به کامپیوتر خود داشته باشید.

کامپیوتر همه کاره اچ پی HP ENVY 27

کامپیوتر همه کاره اچ پی HP ENVY 27

کامپیوتر همه کاره اچ پی HP ENVY 27 با سیستم عامل Windows 10 Home عرضه می شود. 

این کامپیوتر بدون کیس دارای 4 پورت USB 3.0 بوده و به وب کم HD IR نیز مجهز می باشد.

جهت دریافت قیمت و انواع کامپیوتر رومیزی همه کاره با واحد  ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کامپیوتر همه کاره اچ پی HP ENVY 27


ایده برتر پارسیان کامپیوتر ,envy ,کاره ,پی hp envy ,مشخصات ,plus ,کامپیوتر بدون ,فضای ذخیره ,ذخیره سازی ,افزاری کامپیوتر ,ایده برتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرگرمی وآموزش موزیک روز مرجع دانلود آهنگ و فیلم جی تی ای360|کمیاب ترین های دنیای جی تی ای معلم 20 بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی کانون آگهی و تبلیغاتی نصرت