کوش آداسی یکی از زیباترین و معروف ترین شهرهای تفریحی و گردشی ترکیه است که به مسافرانی که هدف گردش و تفریح را در سفر خود دارند در بین تورهای ترکیه تور کوش آداسی توصیه می شود. کوش آداسی 300 روز از سال هوای آفتابی دارد و آب های زلال و آبی دریای اژه، شب های زنده و رستوران های کباب و ماهی، گاه ها و مراکز ، بناهای تاریخی و . از جاذبه های آن هستند که دلیل ترغیب گردشگران به تور کوش آداسی محسوب می شوند. در کوش آداسی شما می توانید به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه همچون پاموک کاله، میلتوس، پرگاموم و غیره سفر کنید. 

برای انتخاب سفر کوش آداسی باید بدانید که آب و هوای کوش داسی کاملا مدیترانه ای است یعنی شما در این شهر ترکیه تابستانهای گرم و زمستانهای نسبتا سرد را تجربه خواهید کرد. اما بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی از 15 خرداد تا 15 شهریور می باشد که آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی دارد. 

از جمله جاذبه های گردشگری که مسافران کوش آداسی را جذب می کند می توان به اِفِسوس ، پارک های آبی آدالند و  آکوا فانتزی، ساموس،  پارک ملی دیلک و . اشاره کرد.


بانک تور لحظه آخری آداسی ,ترکیه ,هوای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارآفرینی بروز ترین ها | فیلم | سریال | خبر شهر آرمانی فراز فردا فلزیاب کردستان 09102191330 مرکز مشاوره Armoo عاشقانه های من GALAXY GAMERS www.ecell.ir