قانون بیمه ایثارگران اختیاری می شود!


دولت، مجلس و بنیاد شهید درباره قانون دائمی بیمه تکمیلی ایثارگران به توافق رسیدند.


سید جواد حسینی کیا، نماینده ایثارگر سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ما گفت: با پیگیری فراوانی که نمایندگان مجلس، بخصوص فراکسیون ایثارگران انجام دادند و در این خصوص جلسات متعددی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد شهید برگزار شد، یک طرح دو فوریتی تهیه و به صحن مجلس ارائه شد.

وی افزود بر مبنای این طرح، بنیاد شهید و امور ایثارگران متعهد شد متولی بیمه ایثارگران در سال جاری و سال های آینده باشد و قانون بیمه دائمی شد.

وی ادامه داد قدم بعدی در این خصوص، تخصیص اعتبارات بیمه تکمیلی ایثارگران بود که به صورت صد در صدی است و سازمان برنامه و بودجه موظف است قبل از آن که اعتبارات سازمان ها و نهادها را ابلاغ کند، هزینه های درمانی جانبازان و ایثارگران را از بودجه آنها کسر و به حساب بنیاد شهید واریز کند.

نماینده ایثارگر سنقر کلیایی در مجلس دهم خاطرنشان کرد: اگر جانبازی خودش مطالبه کند که من از بنیاد شهید نمی خواهم خدمات بگیرم و از دستگاه خودم می خواهم آن را دریافت کنم، این انتخاب برای ایثارگران مجاز اعلام شده است.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما قبل از تخصیص اعتبارات، سازمان برنامه و بودجه موظف است اعتبارات مورد نیاز بیمه ایثارگران را کسر کند و به حساب بنیاد واریز کند.


انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد ایثارگران ,بیمه ,بنیاد ,شهید ,مجلس , ,بیمه ,بنیاد شهید , ایثارگران ,سازمان برنامه ,قانون بیمه ,مجلس شورای اسلامی ,بیمه تکمیلی ایثار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کینگو دانلودس|فقط برای تو گاوچران اطلاعات کاربردی روزمره مالی بینگ نیوز کلیه لوازم خانگی برقی ، صوتی و تصویری، لوازم خودرو و ابزارآلات خانگی استراتژی سئو سایت انجام پروژه های شبیه ساری