هزینه های درمانی ایثارگران پرداخت می شود


مهدی ایزدی معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه فرمول ۱ شبکه ۱ سیما حاضر شد و به برخی سوالات و شائبه های پیش امده در مورد بنیاد پاسخ داد.

 مهدی ایزدی معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه فرمول ۱ شبکه ۱ سیما حاضر شد و به برخی سوالات و شائبه های پیش امده در مورد بنیاد پاسخ داد.

وی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بالندگی، توسعه و امنیت کنونی ایران را مرهون شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: ملت ما ۲۲۰  هزار شهید،۵۶۰  هزار جانباز و ۴۲ هزار ازاده در دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرد که وظیفه ما تکریم و خدمات رسانی به این عزیزان است هر چند خدمات درنظر گرفته شده در برابر کار بزرگ این عزیزان بسیار اندک است.

معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: برخلاف شائبه پیش امده که چند شب گذشته توسط یکی از جانبازان معزز در برنامه فرمول ۱ مطرح شد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اصلا فرزند پسری ندارد و همچنین هیچکدام از منسوبین از جمله داماد ایشان  پستی در بیمه دی ندارند و قرارداد با بیمه دی پس از انجام مناقصه و برنده شدن این شرکت در ان صورت گرفت.

ایزدی که برادر شهید و جانباز ۶۰ درصد نیز هست با اشاره به علت مصوبه هیات دولت مبنی بر ارجاع تامین هزینه های درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته دستگاه ها از بنیاد به دستگاه های مربوطه در مهرماه سال جاری و نیز تصویب طرح دوفوریتی مجلس در دو هفته اخیر، گفت: با اصلاح ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسانی  به ایثارگران و ابلاغ ان، از این پس هزینه های درمانی و بیمه ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می شود.

مهدی ایزدی معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این موضوع و عذرخواهی از وقفه ای که برای بیمه درمانی برخی ایثارگران شاغل و بازنشسته پیش امده که در نتیجه کمبود اعتبار صورت گرفته بود، تصریح کرد: چنانچه ایثارگران از اول ابان ماه هزینه ای بابت درمان خود پرداخت کرده اند توسط بنیاد بازگردانده می شود.


انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد ایثارگران ,بنیاد ,شهید ,امور ,درمانی ,هزینه ,بنیاد شهید ,امور ایثارگران ,حقوقی بنیاد ,معاون حقوقی ,ایزدی معاون ,معاون حقوقی بنیاد ,ایزدی معاون ح منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وقت سفارت کانادا | ویزای کانادا | راهنمای اخذ ویزای کانادا نعلینج بیمه با طعم زندگی باربری تهران موزبت | موزیک بت , متن آهنگ , متن آهنگ های ایرانی , MusBET rosaleesdq75 Homepage قراخیل نیوز تولید کننده توری ها سرند، هیدروسیکلون، پروانه و لاینرپیگ، چر