با پیشرفت فناوری ارتباطات و تکنولوژی های نوین ارتباطی، هم اکنون وقتش رسیده که گوشی تلفن قدیمی خود را با گوشی تلفن ثابت و پیشرفته پاناسونیک پایه بلند KX-TS880MX جایگزین کنید و از امکانات پیشرفته آن لذت ببرید. گوشی تلفن ثابت پاناسونیک مدل KX-TS880MX بسیار پیشرفته بوده و دارای بلندگوهای قدرتمند و شفاف جهت راحتی استفاده از تلفن و مکالمه آزاد می باشد که در طراحی این محصول این تکنولوژی بسیار منحصر به فرد و پرکاربرد محسوب می شود. به همین دلیل قیمت تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک KX-TS880MX از لحاظ کارایی بسیار مناسب می باشد. تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TS880MX برای مصارف خانگی بسیار مناسب بوده است که در مغازه ها، دفاتر خدماتی، بنگاه ها و سایر اماکن رسمی و اداری نیز کاربرد دارد.

گوشی تلفن پاناسونیک مدل KX-TS880MX اصلی ترین خصوصیاتی که دارد این است که با شناسه تماس گیرنده یا همان کالر آی دی سازگار می باشد. این تلفن هوشمند پاناسونیک دارای 10 عدد دکمه ری سریع و یک عدد قفل ری می باشد که قابلیت ها و امکانات این تلفن هوشمند را به صورت خودکار افزایش می دهد. تلفن هوشمند پاناسونیک مدل KX-TS880MX از طراحی منحصر به فرد و باریک برخوردار است و دارای یک صفحه کلید هوشمند الفبایی و عددی می باشد که در نوع خود بسیار منحصر به فرد بوده است و سیم پیچشی طولانی این گوشی هوشمند به طول 39 سانتی متر است که به صورت مستقیم به دستگاه تلفن پاناسونیک متصل شده است.

تلفن پاناسونیک

 

فراموش نکنید تلفن ثابت هوشمند پاناسونیک مدل KX-TS880MX یکی از بهترین و پیشرفته ترین محصولات کمپانی پاناسونیک بوده است که از دسته تلفن های هوشمند با سیم این شرکت می باشد و دارای کیفیت عالی در طراحی و ساخت می باشد. نمایشگری که برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است، به صورت سه خطی است که به کاربران کمک می کند به طور واضح کلمات و اعداد را از روی این نمایشگر به راحتی تشخیص دهند و شناسایی کنند. این تلفن هوشمند پاناسونیک طراحی و ساخت بسیار زیبایی دارد و حافظه دفترچه تلفن آن قابلیت این را دارد که تا 99 شماره را ذخیره سازی کند.

این تلفن هوشمند پاناسونیک KX-TS880MX دارای ویژگی دسترسی سریع به شماره تلفن ها نیز می باشد و دارای بهترین سیستم کالر آی دی Caller ID می باشد. همچنین باتری های استفاده شده در این تلفن 3 عدد از نوع AAA می باشند که در ذخیره سازی انرژی و کیفیت ساخت، در سطح بسیار بالایی ساخته شده اند. تلفن هوشمند پاناسونیک مدل KX-TS880MX این قابلیت را دارد که ری سطوح اعداد را محدود کند و می توانید به عنوان مثال دو عدد خاص را برای ری ممنوع کنید و حداکثر محدودیت آن تا 2 عدد می باشد که کاربر بنا به سلیقه شخصی خود میتواند محدود کند همچنین این تلفن هوشمند دارای سیم بلندی به طول 396.24 میلیمتری است که به راحتی می توانید به کمک آن صدای دستگاه را در چند مرحله جداگانه تنظیم نمایید.

جالب است بدانید تمامی امکانات در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند بر اساس نیازهای اداری و تجاری طراحی و ساخته شده اند که استفاده راحت و بسیار آسان را تضمین می کند. به همین دلیل این گوشی تلفن هوشمند ارگونومیک، صفحه نمایش سه خطی خوانا و واضح همچنین نمایش شماره افراد تماس‌گیرنده‌ برای این تلفن طراحی و در نظر گرفته شده اند. برای آشنایی با تلفن های بی سیم پاناسونیک با ما همراه باشید.


سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک - آریا تل تلفن ,پاناسونیک ,هوشمند ,ts880mx ,شماره ,دارای ,تلفن هوشمند ,هوشمند پاناسونیک ,گوشی تلفن ,ری ,تلفن ثابت ,تلفن هوشمند پاناسونیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ریکسنا شهر کوچک زیبا خانه آرا اتاقِ سفید دانلودها