دریاچه شورابیل:

از جاذبه های دیدنی اردبیل و سرعین دریاچه ی شورابیل است.این دریاچه یکی از دریاچه های طبیعی درون شهری ست. در گذشته گل آن بیماران را شفا میداده اما امروزه زیستگاه پرندگان مهاجر به اردبیل است.علت نام گذاری این دریاچه به شورابیل ، آب شور مزه آن بوده است اما امروزه با افزودن آب شیرین به آن امکان پرورش نوعی از قزل آلا در آب آن فراهم گشته است. در تور سرعین می توانید از این دریاچه ی زیبا دیدن کنید.

جنگل فندقلو:

اگر در مسیر شهر اردبیل به سمت نمین حرکت کنیم، در 10 کیلومتری این شهر به جنگلی زیبا می رسیم. جایی که در فصل بهار پوشیده از گل های سفید و زیبای بابونه است. شهرت این جنگل به درختان انوبه فندق است کخه علت نامگذاری آن هم همین بوده است. اگر از تور سرعین در فصل بهار استفاه میکنید حتما عطر شکوفه های بابونه ی این جنگل در خاطرتان جاودان می ماند.

روستای ویلا دره:

ییلاق بیله درق یا همان ویلا دره دومین جاذبه گردشگری شهر سرعین می باشد. دویست متر پهنا دارد و در عمق صد متری یک دره واقع شده است.این دره در سه کلیومتری شمال سرعین قرار گرفته است.اهمیت این روستا برای گردشگران تور سرعین در آب و هوای بسیار مطبوع و خنک آن است. چشمه های آب معدنی و طبیعت بی نظیر آن فرصتی را فراهم می آورد تا تمام زیبایی های طبیعی را در یک زمان با هم ببینید.کندوهای عسل ، چشمه ها ، درختان زیبا، گل ها و از همه زیباتر غارهای متعدد طبیعی که بسیار چشم نواز است. از بین تمام غارها یک غار با دهانه ی بزرگ بر بالای تپه بیله درق قرار گرفته است که گردشگران تور سرعین از این غار بازدید به عمل می آورند.

چشمه آب گازدار:

در روستای ویلا دره که همانطور که قبلا گفته شد از دومین جاذبه های گردشگری سرعین به شمار می رود یک چشمه ی بزرگ استخری قرار دارد که آب آن برعکس چشمه های معدنی دیگر سرعین سرد است و جذابیت بعدی آن اینست که این آب دارای گاز طبیعی ست که نوشیدن آن چون نوشابه برایتان جذاب خواهد بود علاوه بر آن خصوصیات درمانی بسیاری دارد و برای بیماری های کبدی ،دستگاه تغذیه و پوست و بافت بدن مفید است.

برای سفر به سرعین خودتان را آماده کنید و در تابستان 97 همراه آژانس مهراندیشان در تور سرعین اردبیل آستارا اوقات خوشی را سپری کنید. تور سرعین هر هفته از سه شنبه تا جمعه و ایام تعطیل به صورت گروهی برگزار میگردد.اقامت تور سرعین اردبیل آستارا در هتل دربار واقع در مرکز شهر است.تمام تلاش ما جلب رضایت شما در تورهای ایرانگردی این شرکت می باشد و همواره قیمت تور سرعین از سوی این شرکت در بهترین نرخ ممکن پیشنهاد می شود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سرعین و قیمت تور سرعین با آژانس مهراندیشان تماس بگیرید یا از طریق لینک زیر عمل نمایید:

 

 

تورهای مشابه تور سرعین اردبیل آستارا در فصل تابستان:

تور نمک آبرود

تور شمال

تور کویر مصر

تور نمک آبرود 2 روزه

تور دو روزه نمک آبرود

تور نمک آبرود سه روزه

تور چند روزه شمال

تور رامسر

تور گردشگری

تور گردشگری شمال

تور کویر مرنجاب

تور رفتینگ


تور داخلی سرعین ,اردبیل ,دریاچه ,چشمه ,گردشگری ,شمال ,سرعین اردبیل ,اردبیل آستارا ,آژانس مهراندیشان ,قرار گرفته ,دومین جاذبه ,سرعین اردبیل آستارا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت خبری روستای تَولّا ᓗـرᓅ هایـ آن دᓘـتر HiHoliday زندگی سالم حق ماست پیفبا