کسب و کارهای امروزی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ارتباط ایمن و سریع با سامانه‌های پرداخت هستند. ایجاد دسترسی سهل و ساده برای صاحبان کسب و کارها به امکانات گسترده شبکه پرداخت کشور هدفی است که بسیاری از شرکت¬ها و مجموعه¬های ایستم پرداخت دنبال می‌کنند.

ایجاد یک کسب و کار جدید درگیر مشکلات فراوانی است که کسب مجوزهای قانونی و ارتباط با عرضه کنندگان خدمات زیرساختی، بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهند. دسترسی به خدمات شبکه پرداخت کشور،یکی از مهمترین این موارد است که همواره با دشواری انجام شده. 

در این بین حضور ایستم استارتاپی با حمایت مراکز رشد و شتابدهنده¬ها توانسته¬اند با خلاقیت و توان نوآورانه روح تازه¬ای در این عرصه باشند. نوتاپی استارتاپی با حمایت شتابدهنده فناوری نوتاش است که راهکاری یافته تا این مشکلات را رفع، مسیر راحت و ایمنی برای دسترسی کسب و کارها به زیرساخت‌های شبکه پرداخت کشور ایجاد کند.

نوتاپی با برخورداری از امکانات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) خدمات ارائه درگاه‌های پرداخت اینترنتی را به این کسب و کارها و مشتریان خود عرضه می‌کند. این خدمات که متکی بر بستر فراهم شده توسط یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک کشور است، راه ورود سهل و سریع را برای متقاضیان فراهم می‌سازد.

با استفاده از خدمات نوتاپی، صاحبان کسب و کارهایی که مایل به محصول یا خدمات خود  به روش عرضه در گاه‌های اینترنتی هستند، از امکانات وسیع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پرداخت¬های اینترنتی بهره می¬برند. این خدمات که در بستری ایمن و چابک عرضه می‌شود، در ارزیابی‌های دوره‌ای سامانه‌های نظارتی بانک مرکزی حائز بهترین امتیازات شده و همچنان در فهرست بهترین‌ و ایمن¬ترین خدمات تراکنش‌های مالی الکترونیک کشور قرار دارد.

برخورداری از سامانه پشتیبانی ۲۴ساعته در ۷ روز هفته کارشناسان مجرب، مشتریان نوتاپی را در ادامه مسیر نیز مطمئن می‌سازد. این در حالی است که خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی نوتاپی رایگان و بدون هیچ کارمزدی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و این کسب و کارها قادر هستند تراکنش‌های مشتریان خود را از هر حسابی در شبکه بانکی کشور دریافت کرده و به هر حسابی که تحت اختیار دارند واریز کنند. 

بی نیازی از پرداخت کارمزد، سرعت و پایداری شبکه، برخورداری از پشتیبانی شبانه¬روزی تنها مزایایی نیست که در اختیار مشتریان نوتاپی قرار دارد. خدمات نوتاپی در واقع ارائه امکانات یک درگاه پرداخت مستقیم است که مبالغ تراکنش‌ها را طبق قوانین شاپرک، ایمن و بدون وقفه به حساب پذیرنده منتقل می‌کند و همه این خدمات در حالی صورت می¬گیرد که فرآیند دریافت، فعال‌سازی و راه¬اندازی درگاه پرداخت در مدت کمتر از  ۲۴ ساعت انجام می‌شود.

نوتاپی خرسند است که در شرایط دشوار اقتصادی کشور امکاناتی را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارها تمرکز اصلی خود را روی جلب مشتری و ارائه بهترین خدمات قرار دهند و با اطمینان کامل از خدمات نوتاپی، تراکنش‌های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون دغدغه مدیریت کنند. نوتاپی نه تنها ارائه کننده درگاه ایمن و سریع و بدون کارمزد تراکنش مالی بلکه بستر تقویت کسب و کارهای مبتنی بر پرداخت در کشور است.


dltopapk خدمات ,پرداخت ,نوتاپی ,کشور ,مشتریان ,کارها ,شبکه پرداخت ,مشتریان نوتاپی ,اختیار مشتریان ,درگاه پرداخت ,قرار دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فوتبال یونیفورم، اخبار اختصاصی لباس تیم ها دست نوشته ها معرفی کالا فروشگاهی بولشت موضوعات روز طراحی سایت و سئو با هوشمند وردپرس داستان ایبای 94 | دانلود آهنگ جدید | اخبار استخدامی | اخبار روز | دانلود رایگان با لینک مستقیم بهترین سایت toys