كفش مردانه FILA مدل RONY

c

کفش مردانه

کفش فیلا

کفش FILA

کفش مردانه فیلا

كفش مردانه فیلا مدل RONY

كفش مردانه فیلا FILA

كفش مردانه FILA مدل RONY

 

قیمت حراج: 79000 تومان

http://uupload.ir/files/mpq2_url.jpg

 

کفش

کفش های ورزشی مردانه

کفش سفید

ویژه

جدیدترین كفش مردانه FILA

کیفیت استثنایی

كفش مردانه FILA مدل RONY

 

ویژگی های كفش مردانه FILA مدل RONY :

- کیفیت بسیار عالی
- فوق العاده نرم و راحت
- اسپرت و سبک
- جنس رویه : چرم مصنوعی
- جنس زیره : pu
- کفی پرسی و فاقد دور دوزی
- رنگبندی : سفيد
- سایز :41 الی 44

 

امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند . باید توجه داشته باشیم که پا به عنوان عضوی بسیار مهم در میان دیگر اعضای بدن به شمار می رود ، به همین خاطر لازم است در انتخاب کفش های خود دقت بیشتری داشته باشیم . كفش مردانه FILA مدل RONY  به رنگ سفيد و با سایزبندی 41 الی 44 برای شما عزیزان ارائه شده است.

 

راهنمای : برای محصول بر روی دکمه کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید. شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از ۷۲ ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین ۳ تا ۴ روز) و سفارشی(بین ۵ تا ۷ روز) می باشد.

 

قیمت حراج: 79000 تومان

http://uupload.ir/files/mpq2_url.jpg
گاه اینترنتی لاوان شاپ مردانه ,fila ,rony ,فیلا ,مردانه fila ,مردانه فیلا ,حراج 79000 ,79000 تومان ,داشته باشیم ,حراج 79000 تومان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

SAMP جواهر موزیک ترشی جات خانگی متوسطه دوم و درسهایی که به ما نمی گویند! آهن پرایس موزیکی ها سایت تفریحی پاپافان واردات انواع نژاد سگ بهین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.