در اوايل سال تحصيلي 92-91در بين دانش آموزان كلاسم  متوجه شدم كه يكي از دانش آموزانم در كلاس درس فعال نيست و اگر از اودرس  پرسيده مي شد شدت ترس و اضطراب در او به حدي بود كه شروع به گريه و زاري مي كرد.

تصميم گرفتم كه با مدير مدرسه و ديگر همكاران و خانواده  در اين زمينه صحبت كنم و ريشه ي اصلي اين اضطراب را در او پيدا كنم با توجه به اين كه  اين اضطراب يا ريشه در محيط مدرسه داشت يا در محيط خانواده بايد امنيت و آرامش روحي را در محيط هاي مذكور از طريق دادن مسئوليت تشويق و . فراهم مي كردم.  بعد از مدتي نتايج روش هاي به كاربرده شده به وضوح در دانش آموز قابل مشاهده بود و وضعيت درسي و روحي او بهتر از گذشته شد.


مهر و ماه دانش ,اضطراب ,محيط ,دانش آموز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای کودکانه چلچلا خاطرات مباهله یک یادگار یک افتخار Evill Music دلارام دفترچه یادداشت یک تریدر