پارچه این مبل به شکل لایکو دوخته شده و موجب کیفیت بینظیر رویه این محصول شده است.

اگر به دنباله یک مبل زیبا,راحت,تختخوابشو و در عین حال دارای قابلیت شستشو میگردید در انتخاب مبل تختخوابشو فروزش شک نکنید.

رنگ پارچه این مبل قابل انتخاب است.

این مبل ها دارای کلاف و اسکلت فلزی هستند.

رویه و پارچه این مبل ها از مدل پورشه و مازراتی می باشد.

طرح های دوخت روی پارچه این مبل نقوش زیبایی را به وجود آورده و همین باعث پر بودن آن است.

بدون شک مبل های تختخوابشو با صرفه ترین گزینه بابت مبل هستند.

مبل تختخوابشو مدل فروزش یکی از زیباترین مدل های تختخوابشو موجود است که راحتی استفاده از آن هر اری را در انتخاب آن مطمین میکند.

یکی از دیگر ویژگی های مبل فروزش امکان تعویض پارچه و شستشوی پارچه میباشد که شما را از هزینه های بالای رویه کوبی مبل بعد از چند سال بی نیاز می سازد.

اتاق نشیمن  مبلمان    مبل    مبل تختخواب شو    مبلمان تختخواب شو    مبل تختخواب شو دو نفره فروزش     مبلمان تختخواب شو دو نفره فروزش

 

 

 

مبل تختخواب شو

 

قیمت مبل تختخواب شو

مبل تختخوابشو یکی از مبل های پر طرفدار بازار در حال حاضر است. در واقع افراد با این مبل با یک تیر چند نشان می زنند چرا که در منازل با فضاهای محدود وجود این مبل باعث استفاده بهتر از فضا شده و در مکان های تجاری مثل هتل ها یا مهمان سراها استفاده از این نوع مبلمان صرفه اقتصادی دارد. گاه آف دکور با عرضه ی انواع مبل یک یا چند نفره و با داشتن مدل ها، رنگ ها و جنس های متنوع انتخاب و را برای شما آسان کرده است.

 

انواع پارچه مبل تختخواب شو

از آنجایی که مبل تخت خواب شو یکی از انواع مبل راحتی محسوب می شود، برای ساخت آن از پارچه های مازراتی، مکس، بوگاتی، پورش و ملیتا استفاده می کنند. تنها نکته ای که در رابطه با انتخاب پارچه این نوع مبل لازم است به آن توجه کنید این است که از انتخاب پارچه هایی با بافت درشت خودداری کنید چرا که این پارچه ها در زمان خواب و استراحت بدن شما را اذیت می کنند.

 

مراحل تولید مبل تختخواب شو

کلاف مبل تخت خواب شو از چوب و فلز ساخته شده است. قسمت هایی از این مبل که لازم است تغییر حالت بدهند و به لولا احتیاج دارند از فلز ساخته می شوند. بعد از ساخت اسکلت مبل اسفنج های آن را گذاشته سپس با پارچه رومبلی آن را رویه کوبی می کنند.

 

مبل تختخواب شو برقی

مبل های تخت خواب شو معمولا به صورت دستی باز و بسته می شوند اما مبل تختخواب شو برقی، کار را برای مصرف کننده بسیار آسان کرده و شما می توانید با یک دکمه حالت آن را تغییر دهید.

 

قیمت مبل تختخواب شو دو طبقه

شما می توانید انواع مدل های مبل تختخواب شو با بهترین قیمت را در این صفحه مشاهده کنید.   

مبل تختخواب شو ارزان

شما می توانید بهترین مدل های مبل و مبلمان تختخواب شو را از سایت آف دکور اری کنید.

 

 

 
دکور تختخواب ,پارچه ,تختخوابشو ,فروزش ,انواع ,رویه ,انتخاب پارچه ,آسان کرده ,  مبل تختخواب ,رویه کوبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا حمل اثاثیه منزل در اصفهان باشگاه رزمی فرهنگی ووشو موعود دهدشت ارمین چت معلمان فردا اسلام تکس | پاسخ به شبهات پابه پا ZIBACHIZ