عروسک ولنتاین

عروسک ولنتاین که معمولا یک خرس عروسکی است، یکی از اجزایی است که داخل جعبه کادوی ولنتاین قرار میگیرد. با عروسک ولنتاین امسال آشنا شوید.
ولنتاین یا روز عشاق هر ساله در چهارهم فوریه در سرتاسر جهان جشن گرفته می‌شود و در این روز که به عنوان نماد جهانی عشق شناخته می‌شود، عشاق انواع شکلات، گل،   عروسک ولنتاین    ، کارت پستال و . را به یکدیگر تقدیم می‌کنند. از مهم‌ترین هدایایی که در روز ولنتاین ردوبدل می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
یک قلب ساده و یا تیر خورده (کاغذی، نمدی، پلاستیکی، بیسکوییتی و .): از آنجـایـی کـه قـلب مرکز احساسات عمیق، اصیل و پر شور است. قلب تیر خورده آسیب پذیری عشق را نشان می‌دهد، هنگامی که شما از سوی معشوق خود طرمی‌شود. قلب تیر خورده نشانه پیوند و اتحاد زن و مرد نیز می‌باشد.

عروسک ولنتاین

گل رز ولنتاین: گل سرخ شهبانوی گلهاست. نماد جنگ و صلح، عشق و گذشت.
شکلات ولنتاین: در کشورهای اروپایی و آمریکایی دادن شکلات به عنوان هدیه روز والنتین از شهرت خاصی برخوردار است. تزئین شکلات و پختن انواع آن نیز از آداب این روز به شمار می‌رود.
کارت پستال: انواع کارت پستال‌هاس دست ساز و حاضری در این روز بین عشاق ردوبدل می‌شود که معمولا روی آن‌ها ابیات یا اشعار عاشقانه و یا جملات عاشقانه نوشته شده است.
عروسک ولنتاین    : مدت‌هاست عروسک خرسی (تدی بیر) به عنوان نماد روز ولنتاین در کشورهای مختلف هدیه داده می‌شود اما در کشورمان ایران، مدتی است به جای عروسک خرس و یا در کنار آن، عروسک نماد سال نیز قرار می‌گیرد که این مورد کاملا سلیقه‌ای است.
مجموعه این هدایا معمولا در جعبه‌های فلزی و یا مقوایی قرار داده می‌شود و به زیبایی با انواع آبنبات‌های رنگی، قلب‌های کوچک و بزرگ و  عروسک ولنتاین    و دیگر وسایل تزیینی کوچک و بزرگ تزیین می‌شود. شما می‌توانید به جای یک جعبه پر از کادو، یک باکس گل طبیعی و یا حتی یک شاخه گل ترجیحا رز قرمز اری نموده و با چند عدد شکلات به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید.


آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش ولنتاین ,عروسک ,می‌شود ,شکلات ,انواع ,نماد ,عروسک ولنتاین ,داده می‌شود ,ردوبدل می‌شود , عروسک ولنتاین  ,عنوان نماد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نگاه به زیبایی جواهرات و زیورآلات دکوریکور سه سوته خرید کن تحویل بگیر بهترین ها freightsam کردفیلم پرنازچت