اکثر آقایانی که کاشت مو به روش FUT انجام میدهند با مشکل جای اسکار عملشون مواجه میشوند.این مشکل به راحتی با اسکالپ قابل حل هست.ترمیم خط بخیه کاشت موی سر با اسکالپ یکی از بهترین و مهم ترین کاربردهای این تکنیک است. همانطور که در بخش های دیگر جهت آشنایی شما نوشتیم، از تکنیک اسکالپ امروزه جهت امور مختلفی استفاده می شود. از جمله استتار و پنهان کردن جای اسکار عمل های زیبایی مانند پیوند مو. 

اسکالپ (میکروپیگمنتیشن) خط بخیه کاشت مو:

قطعا روشهای کاشت موی سر عوارض و معایبی نیز دارند. یکی از این معایب که اجتناب ناپذیر می باشد، باقی ماندن رد بخیه بر روی پوست سر است. این رد عموما در پشت سر و در مسیر رویش موها قرار دارد. برای ظاهری بهتر و همگونی در بین موهای سر، می توان با استفاده از تکنیک اسکالپ یا همان میکروپیگمنتیشن موی سر، خط بخیه را محو کرد.

اسکالپ خط بخیه کاشت مو:

میکروپیگمنتیشن موی سر یکی از روش های اسکالپ سر همان می باشد که البته به آن هاشور سر و یا تاتو سر نیز گفته می شود. جراحی کاشت مو برای برداشت گرافت های مو به ایجاد برش جراحی و بخیه نیاز دارد که نگرانی بسیاری از متقاضیان کاشت مو حتی با گرفتن نتیجه مثبت، باقی ماندن جای بخیه است. از آنجایی که یکی از کاربرد های میکروپیگمنتیشن همگون کردن رنگ محل مورد نظر با سایر نقاط می باشد، می توان از آن جهت برطرف کردن جای بخیه کاشت موی سر بهره برد.

برای انجام اسکالپ خط بخیه کاشت مو با توجه به شرایط پوست و موی متقاضی، می توان از میکروپیگمنتیشن به صورت نقطه های کنار هم و یا هاشورزنی استفاده کرد. بسته به توصیه متخصص، شما می توانید روش و نوع انجام این کار را انتخاب کرده و به طور کامل از دست جای بخیه راحت شوید. با این روش بر روی جای بخیه که فاقد پیاز مو بوده و رنگی روشن و ناهمگون در بین موهای سر دارد، رنگی هماهنگ با موی سر شخص توسط سوزن دستگاه میکروپیگمنتیشن تزریق می شود. با ایجاد نمایی شبیه به بافت و نمای موها، جای بخیه دیگر خودش را نشان نمی دهد.


مرکز تخصصی اسکالپ مریم آیرملو بخیه ,کاشت ,اسکالپ ,میکروپیگمنتیشن ,انجام ,توان ,بخیه کاشت ,انجام اسکالپ ,باقی ماندن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آئین مستان فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه ارزان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فایل مارکت