نمایندگی داکت اسپیلت گودمن

شرکت آیروکس با کادری مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به صورت تک واحدی و چند واحدی در زمینه تعمیر و نگهداری انواع داکت اسپیلت به صورت تخصصی می باشد.

 

 

درحال حاضر همشهریان عزیز تهرانی بدلیل وضعیت نامناسب آب و هوایی میبایست دستگاه های کندانسور داکت اسپیلت  گودمن خود را بدلیل وجود ریزگردهای شهرمان، ماهانه یکبار سرویس نمایند و فیلترهای دستگاه های هواساز و یا پنلدمنده را حداقل ماهانه یکبار و اگر کودکان زیر12سال در منزل دارند،میبایست هر 15روز یکبار شستشو دهند.

 

شرکت آیروکس

نمایندگی داکت اسپیلت Goodman

66068902

 

تخفیف ویژه مدیران و سرایداران

شما مدیران ساختمان ها می توانید با هماهنگی تمامی واحدها در زمان تماس با شرکت آیرکس و درخواست تعمیرکار و یا عقد قرارداد به صورت سالیانه از 100% تخفیف این شرکت استفاده نمایید.

شرکت آیروکس تعمیر داکت اسپیلت را به صورت تخصصی انجام میدهد و شما می توانید با خیال راحت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 


شرکت آیروکس به صورت تخصصی فقط در زمینه نصب و تعمیر داکت اسپیلت گودمن یا شارژ گاز تمرکز دارد و در این چند سال گروه خود را متخصص تعمیر و نصب انواع داکت اسپیلت پرورش داده است.

شما نیز می توانید برای تعمیرات داکت اسپیلت گودمن به صورت تک واحدی و پروژه ای با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

66068902

آیـــروکـس ؛ لـــذّت تـنـفـس

شرکت_آیروکس_ 02166051586

      v      در صورت مشاهده هر گونه ايراد در انواع سیستم های تهویه خود و يا نصب غلط سيستم وحتي سیم کشی داخلي در ارتباط با اين موضوع، پرسنل ما با امكانات و تجهيزات كامل در سراسر استان تهران و استان البرز در محل، منزل يا محل كار شما بدون انتقال لوازم و تجهيزات به خارج از آن مكان و در رويت شما خدمات را با كمترين هزينه و زمان ارائه خواهند داد.


 

درصورتی شما عزیزان آدرس محل را از طریق تلگرام به شماره همراه 09127065142 و یا به این آیدی @Airoxco  ارسال نمایید مبلغ 190.000ریال از این شرکت هدیه خواهید گرفت. و در صورتی که یک فیلم و عکس از کندانسور دستگاه خود ارسال نمایید، مبلغ 100.000ریال دیگر دریافت خواهید نمود.(از فروردین تا خرداد هر سال)



شرکت خدمات آیروکس 02166068902 داکت ,اسپیلت ,شرکت ,صورت ,آیروکس ,نمایید ,داکت اسپیلت ,شرکت آیروکس ,اسپیلت گودمن ,نمایندگی داکت ,تماس حاصل ,داکت اسپیلت گودمن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تجهیزات اداری و خانگی زندگی من دنیای فیلم هیئت جودو ودفاع شخصی شهرستان صحنه خرید اینترنتی آرلیس لیزر موهای زائد opset ای بوم