همانطور که گفته اند ازدواج مانند هندوانه در بسته ای است که انسان از درون آن خبر ندارد و به قول قدیمی تر ها بستگی به شانس آدم دارد! اما امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از جوانان این سنت را ندیده گرفته و شیوه ازدواج مدرن را انتخاب میکنند، تا جایی که امروزه این دو روش در رقابت با یکدیگرند.

بسیارند پدر و مادرانی که این شیوه مدرن را قبول میکنند و نظر فرزندشان را محترم میشمارند اما بعضی نیز نه تنها این روش را قبول ندارند بلکه به روش های سنتی پایبند هستند و میخواهند فرزندشان با معرفی شدن به یک خانواده خوب و آشنایی با کسی که آنها برایشان در نظر گرفته اند ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد. تا به حال فکر کرده اید که کدام یک ،روش صحیح تری است؟

مشاورین ما پاسخ این سوال و بسیاری از سوالات  دیگر شما را در زمینه ازدواج و طلاق خواهند داد کافیست تنها با یک مراجعه ، خود را از تصمیمی که گرفته اید مطمئن سازید.

از این رو و به منظور کمک به هموطنان تهرانی، کانون مشاوران ایران ،تصمیم به راه اندازی مشاوره ازدواج منطقه ۱۵ تهران کرده است. مشاوره ازدواج منطقه ۱۵ تهران  به منظورایجاد فضایی مناسب با بهره گیری از مشاورانی خوب، کاردان و با تجربه به صورت مداوم در مشاوره ازدواج افسریه و مشاوره ازدواج شوش و مشاوره ازدواج بسیج، مشاوره ازدواج خاوران پذیرای ساکنین این منطقه خواهد بود.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:مرکزمشاوره.com


بهترین مشاور ازدواج ,مشاوره ,منطقه ,مشاوره ازدواج ,ازدواج منطقه ,مشاوره ازدواج منطقه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Beautifulmind_0 تهویه مطبوع فروشگاه خرید ارزان لباس کنتائو 1398 رادیو جوان, Radiojavan, دانلود آهنگ ایرانی, آهنگ کره ای, موزیک خارجی . من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟ رمان عاشقانه ایرانی و خارجی