«مصرف‌گرايي در ميان ايراني‌ها بيداد مي‌کند»، اين عبارت حاصل يافته‌هاي پژوهشي صداوسيما و مبتني بر تحليل‌هاي آماري است که نشان مي‌دهد، فقط در شهر تهران سالانه 26 ميليارد تومان براي خريد کالاهاي مصرفي هزينه مي‌شود.
آگهي‌هاي تجاري و تبليغاتي عامل اشاعه فرهنگ مصرف‌گرايي است و رسانه ملي، ما را به دست شرکت‌هاي تبليغاتي سپرده تا آن‌ها متقاعدمان کنند که سبک زندگي‌مان را تغيير دهيم.



کشکول عناوین مذهبي ، فرهنگي وی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تست مووی هوای بارانی دانلود سریال نمایندگی کولر جنرال در رشت موزیک سیستمی سالن زیبایی گل نرگس