هنگامی که دنبال منزل دلخواه خودتان می‌گردید، ویژگی‌های خاصی مد نظرتان هست. بسیاری از این ویژگی‌ها از قبل در ذهن شما برنامه‌ریزی شده است و برخی دیگر مرتبط با نیاز شما در یک زمان خاص است اما باید بدانید نماد ماه تولدتان در این موضوع تاثیر زیادی دارد. برنامه‌ریزی‌های ذهنی شما بر اساس نماد ماه تولد شما از زمان‌ کودکی شما در ذهن شما ثابت شده است و انتخاب‌های شما را تشکیل می‌دهد.

افرادی که به طالع‌بینی اعتقاد دارند معمولا خصوصیات مرتبط با نماد ماه تولد خود را پیدا می‌کنند و سلیقه و انتخاب‌های خود را بر همین اساس دسته‌بندی می‌کنند.

بر اساس نماد ماه تولد در ستاره‌شناسی اعتقاد دارند که محل قرارگیری ستاره‌ها در کهکشان هنگام تولد هر فرد، بر خصوصیات فردی او تاثیر می‌گذارد و این تاثیر می‌تواند آدم‌هایی که در ماه‌های مشابه به دنیا آمده‌اند را به هم شبیه‌تر کند.

دکوراسیون مناسب متولدین برج حمل

بر اساس شخصیت‌شناسی متولدین ماه فروردین، آن‌ها افرادی هستند که بر اساس قدرت‌های درونی و بیرونی خود از سایر افرد متمایز می‌شوند. اعتماد به نفس و آرامش درونی آن‌ها از متولدین برج حمل جنگجوهای خوبی ساخته است. نماد ماه تولد فروردینی‌ها قوچ است. انرژی بی‌پایان متولد فروردین باعث می‌شود تا زندگی در یک تپه مرتفع برای آن‌ها بسیار مناسب باشد.

شخصیت‌شناسی متولدین برج حمل آن‌ها را افراد پر انرژی می‌نامد. آن‌ها به جزییات فضاهای منزل نظیر آشپزخانه و اتاق پذیرایی دقیق نمی‌شوند، اما برایشان اهمیت دارد که دکوراسیون اتاق خوابشان چگونه باشد. متولدین برج حمل خانه‌هایی با فضای مسطح و بدون پله را بیشتر می‌پسندند. فضاهای خالی و نورگیر برای متولدین فروردین جذاب‌تر از خانه‌هایی با اتاق‌های تو در تو است. انتخاب رنگ‌های روشن در دکوراسیون ماه تولد برج حمل بیشتر دیده می‌شود. آن‌ها پرده‌ها و دیوارهای سفید را ترجیح می‌دهند تا قدرت انتخاب برای باقی وسایل داشته باشند.

.

ادامه مطلب در سایت وین تاپ وان


لوتوس آن‌ها ,متولدین ,تولد ,اساس ,نماد ,تاثیر ,شخصیت‌شناسی متولدین ,اعتقاد دارند ,اساس نماد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

alan8wx61wl page Aaliyahtitwas2 cant امام زمان مجله پزشکی راستین دبیرستان پسرانه توحید