ساکش را بستم مقداری نخودچی کشمش و گردو برایش گذاشتم هر چند از دستش دلخور بودم اما راهش را انتخاب کرده بود و حرف‌های من بی تأثیر بود عملیات کربلای 4 بود بعد از چند روز به مرخصی آمد اما دوباره عزم سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهید محمدمهدی پیرمرادیان متولد 8 آذر 1345 در شهر سمیرم و فرزند پنجم خانواده است پدرش کشاورز و مادرش خانه‌دار بود در رشته علوم تجربی دیپلم گرفت و در کنکور سراسری در رشته تربیت معلم قبول شد؛ اما علاقه شدیدی به پزشکی داشت برای همین دوباره شرکت کرد تا در رشته پزشکی قبول شود.

محمدمهدی تعطیلات تابستان را در جبهه می‌گذراند تا اینکه دیپلم گرفت و پاییز سال 65، هنوز 20 سالش کامل نشده بود که راهی جبهه شد. هم‌زمان با مرخصی آمدن محمدمهدی برادرش عباس از ناحیه پا مجروح شده بود خواهر که تاب دیدن جانبازی برادر را نداشت از محمدمهدی هم خواست که به جبهه نرود اما اصرار فایده‌ای نداشت و با حالت دلخوری و قهر با برادر ساکش را بست مقداری نخودچی کشمش و گردو هم برایش گذاشت و از پشت پنجره بدرقه‌اش کرد.

عملیات کربلای 4 با رمز محمد رسول الله در محور ابولخصیب به صورت گسترده در تاریخ 5 دی ماه 1365 به فرماندهی سپاه به منظور آماده‌سازی مقدمات فتح بصره توسط نیروهای ایرانی انجام شد.

گفت می‌خواهم بروم ساکم را بیاورم

خواهر شهید می‌گوید.

 

 


بصیرت محمدمهدی ,رشته ,دیپلم گرفت ,عملیات کربلای ,نخودچی کشمش ,مقداری نخودچی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده اینجا همه چی هست FILMORA CHANNEL98 پدافند غیرعامل و تاثیر رونق تولید کافی نت ایرانیان چناران پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آموزش پرورش قارچ خوراکی دکمه ای جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی