چگونه گوشی خود را به مودم تبدیل کنیم؟ سوالی که ممکن است برای اکثر افراد و حتی شما در طول روز پیش بیاید . خیلی اوقات ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که دسترسی به مودم ندارید و می خواهید لپ تاپ خود را به اینترنت وصل کنید .ممکن است از این قابلیت گوشی اطلاع نداشته باشید و در این شرایط راه حلی به ذهنتان نرسد .یکی از قابلیت هایی که گوشی های نسل جدید دارند این است که شما می توانید گوشی خود را به مودم تبدیل کرده و وسایل دیگر مانند لپ تاپ یا گوشی های دیگر  را از طریق اینترنت گوشی خود به اینترنت وصل کنید . به طور اختصاری به این قابلیت هات اسپات یا  Hotspot نیز می گویند .یا مجموعه دوراندیش از برترین های تعمیرات تخصصی لپ تاپ و خدمات کامپیوتری برای آشنایی با طریقه Hotspot کردن گوشی ، همراه باشید .

قبل از اینکه با طریقه تبدیل گوشی خود به مودم آشنا شوید لازم است تا یک سری نکات را در مورد طریقه Hotspot کردن گوشی برای شما شرح دهیم :

1)هنگامی که شما قابلیت Hotspot گوشی خود را فعال می کنید به گوشی ، لپ تاپ و وسایل جانبی دیگر این امکان را می دهید که از بسته اینترنتی سیم کارت شما به صورت رایگان استفاده کنند و گوشی شما به یک مودم مرکزی تبدیل می شود. این امر به شدت در حجم مصرف اینترت شما تأثیر گذار خواهد بود و هر چه تعداد دستگاه هایی که به گوشی شما وصل می شوند بیشتر باشد حجم مصرفی بسته اینترنتی شما نیز بیشتر خواهد شد بنابراین این روش مقرون به صرفه نمی باشد . با گذاشتن رمز برای قابلیت Hotspot خود می توانید از دسترسی افراد ناشناس به این قابلیت جلوگیری کرده و امنیت Hotspot خود را افزایش دهید .

2) نکته دیگری که در حین روشن کردن Hotspot گوشی خود باید به آن دقت داشته باشید ، میزان مصرف انرژِی باتری گوشی همراه است . هنگام فعال بودن Hotspot گوشی هم Wi-fi  و هم داده شما روشن است تا افراد بتوانند از بسته اینترنتی شما استفاده کنند به همین خاطر در حین فعال بودن این قابلیت مصرف باتری شما بیشتر می شود و زودتر شارژ خالی می کند .

3) مهم ترین علتی که Hotspot کردن طولانی مدت گوشی همراه توصیه نمی شود این است که هنگام فعال کردن این قابلیت و تبدیل گوشی به مودم دستگاه داغ می کند . داغ شدن گوشی در مدت زمان طولانی می تواند به عمرباتری و کیفیت شارژدهی آن آسیب برساند. اگر کیفیت شارژدهی باتری گوشی تان برای شما مهم است سعی کنید اصلا در مدت زمان طولانی قابلیت  Hotspot گوشی خود را روشن نگه ندارید .

طریقه تبدیل گوشی همراه به مودم

برای فعال کردن قابلیت Hotspot گوشی خود  ابتدا وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید . سپس مراحل را طبق تصاویر زیر پیش بروید .

 

چگونه گوشی خود را به مودم تبدیل کنیم؟

مانند تصویر زیر بر روی قسمت Tethering & portable hotspot کلیک کنید .

 چگونه گوشی خود را به مودم تبدیل کنیم؟

 

برای فعال کردن قابلیت Hotspot گوشی خود مانند عکس زیر ویژگی Portable Wi-Fi hotspot را فعال کنید.

 

 چگونه گوشی خود را به مودم تبدیل کنیم؟

 

اگر مایلید تنظیمات Hotspot گوشی خود را تغییر دهید مانند اسم شبکه و پسورد تا افراد خاصی با وارد کردن رمز بتوانند به اینترنت گوشی شما وصل شوند کافی است بر روی گزینه  Set up Wi-Fi hotspot کلیک کنید و مانند عکس زیر تنظیمات Hotspot گوشی خود را تغییر دهید .

 

چگونه گوشی خود را به مودم تبدیل کنیم؟

 

با آموزش های دیگر مجموعه دوراندیش از برترین های ارائه دهنده خدمات کامپیوتری همراه باشید .

منبع: دوراندیش


technologyinfo گوشی ,hotspot ,قابلیت ,مودم ,فعال ,افراد ,hotspot گوشی ,قابلیت hotspot ,گوشی همراه ,فعال کردن ,تبدیل گوشی ,کردن قابلیت hotspot ,مودم تبدیل کنیم؟ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تازه های دنیای فناوری وبسایت رسمی تیم برنامه سازی آپ دیاز اجناس فوق العاده نورا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان لایک و فالوور اینستاگرام رایگان