داشتن کت و شلوار برای هر مردی یک ضرورت است. چه از آن دسته مردانی باشید که هر روز برای رفتن به سر کار، کت و شلوار را انتخاب می‌کنند و چه تنها این لباس را برای مهمانی‌های خیلی ویژه می‌پوشید، باید بدانید که کت و شلوارها را دقیقا چطور و با چه رنگ‌هایی می‌توان ست کرد!

اینکه کفش مردانه‌ای را انتخاب کنید که رنگ آن کاملا با رنگ کت و شلوارتان همخوانی دارد، نکته‌ای کلیدی است که باعث می‌شود استایل شما در هر جمع و موقعیتی در مرکز توجه قرار گیرد.

این یک راهنمای ساده و سریع از وبسایت بیزنس اینسایدر (businessinsider) است برای اینکه این بار انتخاب درست و دقیق‌تری برای ست کت و شوار خودتان داشته باشید.

با این کفش‌ها بپوشید:

    کفش‌های مشکی
    کفش‌های قهوه‌ای
    و کفش‌های قرمز یا زرشکی

کت و شلوارهای سرمه‌ای مردانه، خیلی ساده با کفش‌های چرم در سه رنگ بالا ست می‌شود. حتی می‌توانید کت و شلوار سرمه‌ای را با رنگ‌های متفاوت و عجیب‌تری هم ست کنید، آن‌ها خیلی خوب در کنار این رنگ‌ها می‌نشینند.

کفش‌های چرم رسمی، می‌توانند ظاهر و کلاسیک بودن کت و شلوار سرمه‌ای را تحت تاثیر قرار دهند. کفش‌های مشکی این استایل را کاملا رسمی نشان می‌دهند در حالیکه کفش قهوه‌ای آن را به یک استایل راحت‌تر تبدیل می‌کند و چرمی‌های زرشکی در ترکیب با رنگ سرمه‌ای، یک ست بازیگوش و خلاقانه می‌سازد.


 

با این کفش‌ها بپوشید:

    کفش‌های مشکی
    کفش‌های قهوه‌ای
    و کفش‌های قرمز یا زرشکی

کت و شلوارهای طوسی روشن و یا متوسط، نسبت به رنگ سرمه‌ای حالتی کمتر رسمی دارند و انعطاف‌پذیرترند. در واقع شما می‌توانید آن‌ها را تقریبا با هر رنگ کفش چرم مردانه‌ای ست کنید.

در مورد ست کت طوسی متوسط، پیراهن سفید و کراوات، بهترین انتخابی که دارید، کفش‌های مردانه مشکی هستند. اگرچه این ترکیب، یک استایل خیلی رسمی نمی‌سازد اما به هر حال برای جلسات مهم کاری یا فضای رسمی اداری، انتخاب مناسبی است.

کفش‌های قهوه‌ای و زرشکی، این رنگ کت و شلوار مردانه را برای یک ست روزمره و کژوال‌تر مناسب می‌کنند، به ویژه اگر پیراهن شما هم کمی رنگ و طرح داشته باشد.


 

کت و شلوارهای قهوه‌ای
با این کفش‌ها بپوشید:

    کفش‌های قهوه‌ای
    کفش‌های قرمز یا زرشکی

با این کفش‌ها هرگز نپوشید:

    کفش‌های مشکی

اینجا شما به یک هشدار نیاز دارید! اگرچه کت شلوار مردانه قهوه‌ای رنگ با اکثر کفش‌های چرم قهوه‌ای ست می‌شوند، اما باید یک تفاوت مشخص و قابل دیدن بین رنگ کفش و رنگ و کت شلوار وجود داشته باشد. اگر رنگ این دو تکه از استایل شما دقیقا عین هم یا حتی مشابه باشد، راه را اشتباه رفته‌اید.

علاوه بر این، استایل قهوه‌ای شما خیلی خوب با بیشتر کفش‌های روزمره قهوه‌ای مردانه ست می‌شود، پس لازم نیست کفش‌های خیلی رسمی را انتخاب کنید. آخرین توصیه این است که سعی کنید رنگ کفش تیره‌تر از رنگ کت و شلوار باشد، این کار باعث می‌شود، وقتی راه می‌روید همه به کفش‌هایتان زل نزنند.


 


کت و شلوارهای طوسی زغالی
با این کفش‌ها بپوشید:

    کفش‌های مشکی
    کفش‌های زرشکی

با این کفش‌ها هرگز نپوشید:

    کفش‌های قهوه‌ای

اینجاست که باید با بزرگترین “نه” در استایل مردانه مواجه شوید، هرگز کت و شلوار زغالی را با کفش‌های قهوه‌ای ست نکنید!

بهترین انتخاب، کفش‌های کاملا مشکی و براق است اما کفش‌های زرشکی هم می‌توانند یک ست راحت و در عین حال زیبا و چشمگیر را به وجود آورند.

 

کت و شلوارهای مشکی
با این کفش‌ها بپوشید:

    کفش‌های مشکی

با این کفش‌ها هرگز نپوشید:

    کفش‌های قهوه‌ای
    کفش‌های زرشکی

مشکی برخلاف آنچه تصور می‌شود، چندان هم رنگ انعطاف‌پذیری نیست. به همین دلیل هم توصیه می‌شود به جای کت و شلوار مشکی، بیشتر سراغ رنگ‌هایی مثل طوسی زغالی یا سرمه‌ای بروید. اما اگر یک ست مشکی دارید آن را با کفش‌های مشکی بپوشید آن هم فقط در جلسات خیلی رسمی و اداری یا در مراسم خاک سپاری!

هر رنگ کفش دیگری با کت و شلوار شما یک ست خیلی کژوال و روزمره می‌سازد.


 

رنگ‌های دیگر کت و شلوار

البته که دنیای کت و شلوارها گسترده‌تر از پنج رنگی است که در بالا بررسی کردیم. قطعا شما می‌توانید رنگ‌های بیشتری را در کمد لباس و در بین کفش‌هایتان جای دهید.

می‌توانید در دنیای مد و فشن مردانه، دست به تجربیات جالب‌تری بزنید، مثلا شلوار جین را با کفش‌های رسمی ست کنید یا کت و شلوار را با کتانی بپوشید، یکی از آن کتانی‌های آییک آدیداس یا کانورس!

با رنگ‌ها کمی سرگرم شوید، آن‌ها را کنار هم بچینید و اگر به نظرتان ترکیبی که انتخاب کرده‌اید در آینه خوب دیده می‌شود، با اعتماد به نفس همان را در بیرون از خانه بپوشید.

تنها قاعده‌ای که در ست کردن رنگ‌ها وجود دارد، این است که دو رنگ دقیقا مشابه هم را با هم ست نکنید، همیشه یک تفاوت واضح بین تکه‌های مختلف استایل خودتان داشته باشید. بقیه قواعد آن قدرها مهم نیست که ذهن‌تان را مشغول کنید، آن‌ها ساخته شده‌اند که شکسته شوند!


مجله مد و پوشاک آقایان کفش‌های ,شلوار ,کفش‌ها ,استایل ,خیلی ,رسمی ,کفش‌ها بپوشید ,کفش‌های قهوه‌ای    ,کفش‌های قرمز ,شلوار مردانه ,خیلی رسمی ,کفش‌های مشکی    کفش‌ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید drtehranbeauty دعا و راز و نیاز جبل النور خرید اینترنتی عرفان مشاوره تحصیلی اینجا زیبایی را درک کن چیدمان داخلی