چه روش هایی برای رفع مشکل هنگ کردن کامپیوتر وجود دارد ؟

1. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم برخی از کاربران از چند آنتی ویروس مختلف یا استفاده از یک آنتی ویروس با کیفیت پایین برای رایانه خود استفاده می کنند و  یک آنتی ویروس از حجم زیاید از حافظه شما برای اسکن کردن سیستم و سایر کارها استفاده می کند پس می توانید تصور کنید که دو آنتی ویروس یا بیشتر چه بلایی سر سیستم شما خواهد آورد. پس بهتر است قبل از اری آنتی ویروس و نصب آن روی سیستم ، تحقیقات کافی برای ن یک آنتی ویروس قوی و با کیفیت را به عمل آورید. مطمئن باشید که چند آنتی ویروس کمکی به حفاظت از سیستم شما نمی کند ، اگر بیش از حد وسواس دارید در این خصوص می توانید از وب سایت Virus Total استفاده نمایید ، این وب سایت بدون دانلود کردن چیزی به اسکن سیستم شما می پردازد. اگر از کاربران آنتی ویروس نود هستید و در خصوص آپدیت آن سوال دارید مطالعه مقاله چرا آنتی ویروس آپدیت نمی شود ؟ ، پیشنهاد ما به شماست.

 

با هنگ کردن ویندوز چه کنیم؟

 

2. در قسمت قبل گفتیم که درایورهای خراب و آسیب دیده به چه دلیل باعث بروز مشکلات می شود ، برای جلوگیری از هنگ کردن ویندوز و مشکلات دیگر از به روز بودن آنها اطمینان حاصل کنید ، برای انجام این کار روی My Computer کلیک راست کرده و Manage را بزنید ، سپس در قسمت Device Manger می توانید لیست کلیه درایورها را مشاهده کرده و آن را به روز رسانی کنید.

 

علت هنگ کردن ویندوز

 

آپدیت درایور برای رفع هنگ کردن ویندوز
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

آموزش کامپیوتر آنتی ,ویروس ,سیستم ,استفاده ,سایت ,توانید ,آنتی ویروس ,کردن کامپیوتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

foroshzaferan genesis8e8to posto لذت سفر حس نقاشی و هنر رمز ارزها پرشیا انیمه چت:چتروم:بروزچت، بروز گپ، شیراز چت، اول چت، کاکو چت، چتروم شلوغ فروشگاه تجهیزات آتش نشانی و انواع لباس کار رزروهتل