سوپر تگ 3 سنسورماتیک SuperTag III

نوع تکنولوژی :AM  نوع تگ: گیره ای کشور سازنده: سوئیس

معرفی تگ گاهی سوپر تگ 3 سنسورمتیک SuperTag III

معرفی تگ گاهی سوپر تگ 3 سنسورمتیک SuperTag III

این SuperTag  یک تگ گاهی محصول شرکت سنسورمتیک sensormatic است. این شرکت تا کنون محصولات متنوعی را در زمینه تگ گاهی و ملزومات حفاظتی عرضه کرده است.

این تگ در بالاترین سطح حفاظتی ضد سرقت این شرکت تولید شده ک به راحتی بر روی لباس های سنگین و کلفت و یا لباس های بسیار نازک متصل می شود.

ظاهر براق آن، به هیچ عنوان زیبایی بصری کالای با کیفیت و ظریف شما را خدشه دار نمی کند. این محصول تمام و کمال است و صاحبان گاه ها و خرده ها می توانند با اطمینان خاطر از آن استفاده کنند.

در ادامه معرفی تگ گاهی سوپر تگ 3 سنسورمتیک SuperTag III باید بگوییم که این محصول یک تگ گاهی با استاندارد طلایی در حفاظت از دارایی شما است.

معرفی تگ گاهی سوپر تگ 3 سنسورمتیک SuperTag III

طراحی جدید گیره به طوری صورت گرفته است تا مقاومت بیشتری برای این تگ فراهم آورد. 

لازم به ذکر است این مدل تگ گاهی سنسورمتیک در دو رنگ سیاه و خاکستری در بازار موجود می باشد. 

تگ گاهی سنسورماتیک Sensormatic SuperTag III

نهایت تلاش طراحان برای طراحی ظریف وزیبا برای این محصول به کار گرفته شده است تا از لحاظ زیبایی شناختی کمترین تاثیر را  بر روی کالای نمایش داده شده و ارائه شده در گاه داشته باشد. 

تگ گاهی سنسورماتیک Sensormatic SuperTag III

شما با این وسیله می توانید به راحتی بازاریابی باز را به منظور افزایش و تبلیغ در گاه خود ارائه کنید.

از نظر کارشناسان ایده برتر، تگ گاهی سنسورماتیک Sensormatic SuperTag III با قیمت مناسبی عرضه می شود و آن با توجه به طراحی ظاهری و ویژگی های ذکر شده کاملا مقرون به صرفه می باشد .

فن آوری به کار رفته در این محصول آتو مگنتیک (Acousto-Magnetic (AM است. تگ ضد سرقت سوپر تگ 3 در ابعاد 69*30.5*18.8 میلیمتر طراحی شده و تنها 0.32 گرم وزن دارد. 

همچنین این محصول مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی شده و تاییدیه مربوط به دستورالعمل های 2011/65 / ROHS اتحادیه اروپا و REACH و مقررات (EC) شماره 1907/2006 و اصلاحات مربوط به هر دو آنها را دریافت کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید به مقاله تگ گاهی چیست؟  مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است شرکت ایده برتر یکی از مراکز معتبری است که به  تگ گاهی می پردازد. جهت دریافت قیمت و محصول می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تگ گاهی سنسورماتیک Sensormatic SuperTag III


ایده برتر پارسیان گاهی ,محصول ,supertag ,طراحی ,sensormatic ,شرکت ,sensormatic supertag ,سنسورماتیک sensormatic ,گاهی سنسورماتیک ,ایده برتر ,سنسورمتیک supertag ,سنسورماتیک sensormatic supe منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

malaysiarlyo3 cant حصار نوین الماس فیلم بان دانلود جدیدترین فیلم های سینمایی و سریالی عاشقانه ها وبلاگ آرش rPCBeta shop اخبار حوادث موزیک سیتی