عسل مردی

بیوگرافی و عکس های عسل مردی

عسل مردی بازیگر نوجوانی که دنقش دوران نوجوانی مژگان (مومو) را در فصل دوم سریال بچه مهندس بازی می‌کند، متولد 27 تیر 1383 در تهران است.

 

عسل دانش آموز مقطع دبیرستان است  و تنها یک خواهر دارد، او در 9 سالگی وارد عرصه بازیگری شد و حالا هدفش رسیدن به قله های افتخار هنر و ماندگاری است.

عسل فعالیت خود را با حمایت خانواده از سال 1392 وقتی 9 ساله بود با تئاتر خون و گل سرخ شروع کرد، او در فراخوان جذب بازیگری این نمایش بعد از تست قبول شد.

بهزاد فراهانی کارگردان خون و گل سرخ از وی تست گرفت. آقای فراهانی معتقد است عسل از جمله هنرپیشه‌های آینده‌دار ایران است و می‌تواند به اندازه نیکی کریمی و مهتاب کرامتی موفق باشد.

عسل در سال 1390 وقتی 10 ساله شد اولین بار تجربه حضور در تلویزیون را پیدا کرد، او با سریال ماه رمضانی فاخته به قاب تلویزیون آمد و اولین تجربه حرفه ای خود را به دست آورد.

عسل مردی

او بعد از حضور در یک سریال با فیلم تلویزیونی دیوارهای یخی در سال 92 تجربه جدیدی را بدست آورد و یکسال بعد با فیلم وروجک ها روی پرده سینما رفت.

این بازیگر نوجوان حالا بیشتر اوقات خود را با کلاس زبان انگلیسی می گذراند و دوست دارد در عرصه هنری نیز موفق باشد و چهره اش در ذهن مردم ماندگار شود.

 عسل مردی در زمستان سال 97 دوباره با یک سریال پرطرفدار به تلویزیون بازگشت، او در نقش نوجوانی مژگان (مومو) در سریال بچه مهندس ایفای نقش می کند.

داستان مجموعه بچه مهندس از اواخر جنگ شروع می شود. این سریال روایت یک نوزاد است که در پرورشگاه بزرگ می شود و چندین سال پس از جنگ هم تا زمان حال روایت  و سه مقطع زمانی مختلف در این سریال به تصویر کشیده می شود.

عسل مردی

عسل مردی نقش نوجوانی مژگان یا همان مومو را بازی می‌کند که پسری از کودکی عاشق اوست. مانی رحمانی در نقش جواد جوادی که نقش اول این سریال را بازی می‌کند پسری است که در نوزادی به یک مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست سپرده شد. او در دوران کودکی  دل سپرده مومو دختر بی‌سپرستی می‌شود که  یک خانواده سرپرستی او را بر عهده می‌گیرند اما جواد هرگز از فکر مومو بیرون نمی‌آید.

داستان این سریال پر پیچ خم زندگی پرفراز و نشیب جواد را به تصویر می‌کشد. او حالا که به نوجوانی رسیده متوجه می‌شود مادرش زنده‌ است و به دنبال مادرش می‌گردد.

منبع : عسل مردی


مجله اینترنتی سریال ,مردی ,مومو ,نوجوانی ,تلویزیون ,جواد ,نوجوانی مژگان ,بازی می‌کند ,مژگان مومو ,موفق باشد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

منابع کارشناسی ارشد خود خودم و دیگر هیچ فروش تعمیر و ارتقای فلزیاب آذران پیشرو آنجل آرت angelart .welcome to our family شرکت مهندسی نوآوران تحقیق کلیکس بازار