بهترین سن برای از شیر گرفتن کودکان ، دو سالگی است . برای اینکه تغذیه کودک مهم می باشد ، توصیه می شود کودک را به یکباره از شیر نگیرید . به این صورت که در طول روز میزان دسترسی کودک به سینه مادر کمتر شود . مثلا مادر لباس های بادی یا لباس هایی که دسترسی کودک را به سینه مادر کمتر می کند، بپوشد یا ساعتی از روز در خانه حضور نداشته باشد . پس از اینکه بتدریج در طول روز میزان شیردهی کمتر شد ، بهتر است شیردهی در شب نیز کاهش یابد . البته به طور طبیعی کودکان شیر مادر خوار، به شدت به شیر مادر وابسته هستند و از حدود یک سالگی به بعد معمولا به محض بیدار شدن در شب ، مادر سینه اش را که تغذیه کودک- اطمینان و آرامش برای کودک است ، در دهان وی می گذارد که به نوعی نقش ک برای کودک پیدا می کند . بنابراین وابستگی به سینه و شیر مادر طبیعی است .

راهکارهایی برای از شیر گرفتن کودک

یکی از وعده هایی که به فرزندتان شیر می دهید ( وعده ای را انتخاب کنید که از درجه اهمیت کمتری برخوردار است ) حذف کنید . شروع به پیدا کردن برخی جایگزین های غذایی کنید. اگر کودکتان زیر یکسال است می توانید از های غذایی استفاده کنید و اگر بیشتر از یک سال دارد پیشنهاد ما استفاده از غذاهایی مانند غذاهای خودمان است .

.

ادامه مطلب در سایت مدیکال آنلاین

ادامه مطلب در سایت وین تاپ وان


لوتوس کودک ,مادر ,سینه ,برای کودک ,ادامه مطلب ,مادر کمتر ,سینه مادر ,دسترسی کودک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رهام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. يادداشت ها يك فراموش شده موسسه حقوقی دادمان دریاچه ی نقـــــــــــره ای هر چی که بخوای بجنگ تا قلم خون دارد موزیک سرای mp3one سامانه اطلاعاتی جامع پله برقی اناشید رهیب ادیب آریافایل44