معرفی هتل آرام ماسوله+تصاویر

“هتل رستوران آرام ماسوله” از زیباترین هتلهای ماسوله و گیلان به عنوان اولین هتل سه ستاره بخش سردارجنگل در شهر ماکلوان یکی از مناطق زیبای گردشگری ایران (کیلومتر ۱۰ جاده فومن – ماسوله) بنا شده است.
بخش سردارجنگل با مرکزیت ماکلوان و با وسعت حدود 200 کیلومتر مربع در دامنه کوههای سرسبز و شالیزارهای چشم نواز با داشتن جاذبه های توریستی فراوان درجوار “شهرک تاریخی ماسوله” به خاطر نزدیک بودن به بنای تاریخی “قلعه رودخان” و زیارتگاههای امام زادگان ابراهیم واسحق (ع) شفت از اهمیت توریستی فراوانی برخوردار است بطوریکه هرساله هزاران گردشگر ایرانی و خارجی از آن دیدن می کنند.
هوای پاک، آسمان آبی، آبشارها، چشمه سارهای سحرانگیز و گردشگاههای جنگلی دلپذیر و متنوع تنها بخشی از مواهب طبیعی این منطقه است که در همان نگاه اول دل رهگذران را خواهد ربود.
هتل آرام ماسوله با واحدهای یک خوابه و دوخوابه مبله و با چشم اندازی گسترده و فرح بخش روبه شالیزارها و کوهستان، با امکانات مطلوب و استاندارد سفری به یاد ماندنی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.
ورودی و لابی شیک و زیبا، حفاظت 24 ساعته از محیط و ورودی ها، خدمات رستوران و تحویل مواد غذایی، نظافت روزانه واحدها و … ازدیگر مزایای آن است.
هتل آرام ماسوله با رستورانی در فوقانی ترین طبقه، به همراه انواع غذاهای ایرانی و محلی، چشم اندازی فرح انگیز را در برابر دیدگان مشتریان گرامی خود گسترانیده است.


میانرز|اطلاع رسانی روستا|معرفی و اخبار جدید روستا ماسوله ,آرام ,آرام ماسوله ,ماسوله تصاویر ,آرام ماسوله تصاویر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ملکا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. وبسایت شخصی آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است؟ تبادل لینک رایگان 2 Clayxf80 zuhause سرزمینم ایران جاویدان Society-Savior-Qom کرد صدا: دانلود آهنگ جدید