درب و پنجره upvc

درب‌های PVC و upvc در طول دهه گذشته بسیار محبوب شده‌اند. همچنین با توجه به رشد محبوبیت خود، آنها رقابت سختی را برای سازندگان ایجاد کرده‌اند. تفاوت اساسی میان درب‌های PVC و upvc این است که درب‌های upvc بر خلاف نوع پیشین خود هیچ نرم سازی در ساختار خود ندارد. درب‌های upvc که به خاطر دوام و ظاهر عالی خود شناخته شده‌اند، بهترین گزینه برای ورودی خانه و درب‌های داخلی ساختمان هستند. اگرچه ساخت آنها بعد از درب‌های PVC شروع شد، درب‌های upvc ارتقاء یافته تاثیر شگرفی را بر صنعت خانه سازی داشته‌اند. از این درب و پنجره upvc می‌توان در قسمت‌های مختلف خانه استفاده کرد.
بیایید تفاوت میان درب‌های PVC و upvc را با همدیگر ببینیم، و بهترین گزینه را برای خانه شما انتخاب کنیم.

درب‌های PVC و upvc

نور خورشید

در حالی که فرآیند تولید upvc مقاومت آنها را در برابر اشعه خورشید افزایش می‌دهد، درب‌های PVC معمولا زمانی که برای مدتی طولانی در مقابل نور خورشید قرار می‌گیرند دچار خرابی می‌شوند. از این لحاظ درب‌های upvc مزیت‌هایی عمده را نسبت به نوع دیگر دارند. درب‌هایی که از upvc ساخته شده‌اند دچار رنگ رفتگی و تغییر رنگ نمی‌شوند و همچنین شکننده نخواهند شد و با نور خورشید سازگار هستند.

استحکام

در حالی که هردوی درب‌های PVC و upvc از مواد سبک ساخته می‌شوند، درب‌های upvc از لحاظ استحکام بسیار بهتر هستند که به دلیل سیستم قفل چند نقطه‌ای آنها می‌باشد. از طرف دیگر در داخل درب و پنجره‌های upvc از فولاد برای مقاوم سازی آنها استفاده می‌شود که استحکام بالایی به این نوع درب و پنجره می‌دهد.

دوام

درب‌های upvc دوام بیشتری دارند و همچنین در برابر شرایط جوی و فصل‌های مختلف مقاوم‌تر هستند. این مواد در مقابل نور خورشید و عوامل مختلف جوی هیچ گونه تغییر شکل و یا تغییر رنگی ندارند و تنها باید آنها را تمیز کرد و کار دیگری برای نگهداری احتیاج نخواهند داشت.

 سخت افزار

درب‌های PVC قابلیت اضافه کردن سخت افزارهای اضافی مانند قفل یا دستگیره را ندارند. از آنجا که آنها از وینیل ساخته می‌شوند، ممکن است به آسانی بشکنند. درب‌های upvc به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دچار چنین مشکلاتی نمی‌شوند. برای این درب و پنجره‌های upvc انواع مختلفی از یراق آلات موجود است که می‌توانید بنا به کاربرد خود از میان آنها انتخاب کنید. به علت تنوع بالای یراق آلات این درب‌ها و پنجره‌های upvc می‌توانند هماهنگی زیادی با طرح و دکوراسیون خانه داشته باشند.

 امنیت

درب‌های upvc نسبت به درب‌های PVC امنیت بیشتری دارند. این امر به خاطر این است که درب‌های upvc دارای هسته فولادی گالوانیز شده می‌باشند که به همراه سیستم قفل بادوام خود می‌توانند ورودی‌ها را بسیار ایمن کنند. در صورت استفاده از شیشه‌های نشکن در آنها، می‌توان گفت تقریبا غیر قابل نفوذ خواهند بود. سیستم قفل‌های این درب و پنجره‌های upvc از نوع چند نقطه‌ای هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و عوامل دیگر دارد.

عایق دما و صدا

درب و پنجره‌های upvc عایق بسیار خوبی برای دما و صدا هستند. با استفاده کردن از شیشه دو جداره مقدار بیشتری انرژی صرفه جویی خواهد شد و هزینه‌های انرژی پایین خواهد آمد.

 طول عمر

درب‌های upvc تقریبا 30 سال عمر می‌کنند و از این لحاظ طول عمر بیشتری نسبت به درب‌های PVC دارند. طول عمر درب‌های upvc باعث می‌شود که تنها یک بار بر روی آنها سرمایه گذاری کنید. این درب و پنجره‌ها اگر به طور مطلوب نگهداری شوند حتی بیشتر از این مدت هم کار خواهند کرد و در طول کارکرد خود احتیاجی به رنگ آمیزی مجدد ندارند و زنگ نمی‌زنند.
از سایت ایران یو پی وی سی دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری را در مورد طرح‌های متنوع درب‌های upvc پیدا کنید که برای خانه‌ها در دسترس هستند.


درب و پنجره upvc | ایران یو پی وی سی upvc ,درب‌های ,بیشتری ,خورشید ,خانه ,استفاده ,درب‌های upvc ,پنجره‌های upvc ,میان درب‌های ,بیشتری دارند ,یراق آلات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش عصرچت ❤️ اینما فیلم هرآنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید - چطور تاپیک فایل ذهن زیبا رولی موزیک