آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 0.99 دلار تقدیم شما عزیزان

یکی از رایج ترین روش ها برای قفل دستگاه اندرویدی استفاده از پسوورد و یا الگو می باشد؛ گاه کاربران نگران وارد کردن الگو و یا رمز عبور در کنار دیگران هستند و می ترسند که با نگاه کردن به دستشان پسوورد را بفهمند! با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست شما را با یک ابزار فوق العاده آشنا کنیم. Knock lock screen – Applock Full Unlocked عنوان یک قفل نوآورانه صفحه نمایش اندروید می باشد که توسط knock lock توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق سه روش ضربه به صفحه نمایش، الگو و یا قفل بر اساس زمان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که با توجه به نیاز هایتان از هر کدامشان استفاده خواهید کرد. دو روش ضربه به صفحه نمایش و یا قفل بر اساس زمان جزو پر طرفدار ترین ها به شمار می روند، زیرا در هر بار متغیر بوده و دیگر نگران اطرافیان خود نخواهید بود. پس از نصب ؛ یک تصویر به عنوان محافظ صفحه به نمایش در خواهد آمد که علاوه امکان تغییر والپیپر توانایی تنظیم یک ساعت را خواهید داشت. علاوه بر این در حالت ضربه به صفحه نمایش انتخاب محل لمس به دست شماست.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Knock lock screen – Applock اندروید :

  • جلوگیری از هر گونه دسترسی غیر مجاز
  • سه حالت قفل به وسیله الگو، ضربه به صفحه نمایش و یا قفل بر اساس زمان
  • مسیر نامرئی برای استفاده از حالت الگو
  • تعیین محل لمس صفحه نمایش در حالت ضربه به نمایشگر
  • جلوگیری از تماس های تصادفی
  • مصرف بسیار پایین از سی پی یو و باتری اسمارت فون
  • توانایی قفل برنامه های دلخواه متناسب با نیاز هایتان
  • امکان شخصی سازی قفل صفحه نمایش

اپلیکیشن Knock lock screen – Applock با بهره مندی از امکانات و قابلیت های نوآورانه خود توانسته است با پرداخت درون شبکه 0.99 دلاری امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.1.1:

* امکان مخفی کردن آی
* آی های جعلی
* برطرف سازی مشکلات برنامه

 


لینوکسیا صفحه ,نمایش ,برنامه ,lock ,knock ,ضربه ,صفحه نمایش ,knock lock ,lock screen ,اساس زمان ,حالت ضربه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی شماره تماس تهیه محصولات09334336389 تخفیف scenery وب سایت رسمی گیم لند اخبار جامع rangoabzar لایت اسکین