یکی از راه های درمان کسانی که از ناراحتی ها موشکلات مزمن رنج می برند،مطالعه و کتاب خواندن است. تحقیقات اخیر پژوهش گران نشان می دهد کسانی که روزانه حداقل دو الی سه ساعت مطالعه دارند،نه تنها عمر طولانی دراند،بلکه از سلامت جسمانی و روانی بیشتری نسبت به کسانی که مطالعه ندارند،برخوردانرد.یکی از سرگرمی های دوران کودکی والدین به ان زیاد هم توجه نمی کنند،مطالعه است کتاب خواندن برای کودکان و اموزش مطالعه به ان ها در هر روزر،به انها کمک شایانی در حل مشکلالت و کنار امدن با سختی های دوران نوحوانی می کنند.

امااغلب دانش اموزان می اتوانند هر روز ساعتی را به مطالعه اختصاص دهند،اما اغلب این کار را نمی کنند و سر گرمی های دیگر از قبیل رایانه/بازی/و تلویزیون را ترجیح می دهند. این درحالی مطرح می شوند که محققان معتقداند علاقه به مطالعه ریشه در کودکی بچه ها دارد.تحقیقات نشان داده افرادی که مطالعه می کنند از زندگی احساس رضایت بیشتری دارند وکمتر به افسردگی دچار مشوند.


سوما پژوهی مطالعه ,کتاب ,کسانی ,کتاب خواندن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ماهنامه ندای ماهین کوهساراران Monicayo95 site سیمـــــــــای شهـــر هـــــــــــــرنـد بارون دانلود-دانلود بروزترین بازی،فیلم و سریال آشنایی با زندگی یک زن معلول قطع نخاع غرور کرد چت