دختر 13 ساله قشمی نویسنده پنج کتاب حوزه کودک / باد و بادگیرهای جزیره ششمین اثر فرخنده مرجانی
صدای مهربان، نگاه نافذ، لبخند ظریف و روحیه امیدوارکننده بخشی از ویژگی های فرخنده مرجانی دختر 13 ساله ساکن روستای دولاب جزیره قشم است که به اتفاق پدرش به عنوان یکی از مدیران مدارس جزیره قشم برای دریافت نخستین کتاب چاپ شده اش به اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم آمده بود.
این ویژگی های نویسنده 13 ساله جزیره قشم باعث ترغیب انسان برای گفت وگو با وی می شد. بدون مقدمه و پس از سلام و احوالپرسی نظرش را درباره نویسندگی جویا شدم که در پاسخ به سئوالم چنین جواب داد.از کودکی به خاطر شنیدن داستان های مختلف که پدر و مادرم از روی کتاب های داستان ویژه کودکان برایم می خواندند به موضوعات داستانی علاقمند شدم و در همان سال ها تصاویرهر کتاب داستان را نقاشی می کردم.فرخنده گفت: بیشتر وقت دوران کودکی ام به موضوعات نقاشی و شنیدن داستان خلاصه می شد و با ورود به مدرسه و آشنا شدن با حروف، کلمات و در نهایت جمله بندی، نخستین نوشته خود را براساس شکل و پوشش عروسک های مطرح آن زمان آغاز کردم.

پرسش مهر ۱۳۹۷ فرخنده ,داستان ,جزیره ,کتاب ,نویسنده ,ساله ,شنیدن داستان ,فرخنده مرجانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایان دانلود فایل های کمیاب نسیما دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ropdown مصرف کننده فلزیاب بوقی 0910291330 _kderama_kpop_ir مخزن سوخت