معرفی نرم افزار maxbulk mailer برای ارسال ایمیل انبوه , دانلود نرم افزار maxbulk mailer نسخه کرک شده همراه با شماره سریال.

maxbulk mailer

maxbulk mailer یک نرم افزار ساده و فوق العاده قوی برای ارسال ایمیل انبوه از روش های POP – ESMTP – APOP می باشد. شما از طریق این نرم افزار می توانید تعداد زیادی ایمیل را برای مخاطبان خود ارسال نماید.

امکانات maxbulk mailer

  • وارد کردن ایمیل ها به صورت گروهی و بسیار آسان
  • ارسال صفحات html برای مخاطبین
  • مشاهده وضعیت ارسال شدن و نشدن ایمیل ها
  • تنظیم زمان مشخص برای ارسال ایمیل ها
  • دریافت گزارشات

نرم افزار maxbulk mailer بسیار کاربردی، سبک و دارای محیط ساده برای ارسال ایمیل انبوه می باشد.

طریقه نصب maxbulk mailer

بر روی لینک دانلود کلیک کرده و نرم افزار را دریافت نماید. پس از آن پوشه را از حالت زیپ خارج کرده و اگر نرم افزار winRAR را ندارید آن را دانلود نماید.

بر روی setup کلیک کنید و تا آخر دکمه next را بزنید. پس از نصب برنامه مطابق با تصویر زیر برنامه برای شما نمایش داده می شود. تصویر زیر به این معنی است که نرم افزار maxbulk mailer با موفقیت نصب شده.

دانلود نرم افزار maxbulk mailer ارسال ایمیل انبوه

ارسال ایمیل انبوه

برای ارسال ایمیل انبوه لازم است در قسمت settings اطلاعات لازم را برای اتصال به POP – ESMTP – APOP وارد نماید. سپس می توانید آن اطلاعات را ذخیره نماید.

در قسمت message می توانید از فرمت های متنی و html استفاده نماید.

در نهایت به قسمت recipients رفته و لیست ایمیل خود را وارد نماید و بر روی send کلیک کنید. به همین راحتی می توانید ارسال ایمیل انبوه انجام دهید.

به زودی لیست دسته بندی شده ایمیل ها برای ارسال انبوه به صورت رایگان منتشر خواهد شد.




لینک دانلود


منبع مطلب

https://itroz.com/blog/download-software-send-bulk-email/


مرجع دانلود ایمیل ,افزار ,انبوه ,mailer ,maxbulk ,نماید ,maxbulk mailer ,ارسال ایمیل ,ایمیل انبوه ,برای ارسال ,افزار maxbulk ,ارسال ایمیل انبوه ,برای ارسال ایمیل ,افزار maxbulk ma منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

rozbeyknews شرکتی مدرسه سرمایه گذاری مجله خبری تخصصی فیلم و سریال بیرموزیک , سایت اصلی بیر موزیک , BirMusic بورس را از صفر تا صد با ما یاد بگیرید. difiweb تری دی پانل - تری دی پنل seoinja دانلود فیلم سکسی