به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، رییس آموزش و پرورش بخش شهاب قشم گفت: هانیه ملاحی دانش آموز دوره متوسطه اول آموزشگاه اندیشه دولاب در سومین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی به دلیل ابتکار در ساخت صنایع دستی رتبه نخست را به دست آورد. 

سید مسلم دریانورد افزود: برنامه ریزی و برگزاری دوره های کار آفرینی در مدرسه های متوسطه اول انگیزه مضاعف در دانش آموزان منطقه برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی ایجاد کرده که با هدف توسعه و تعالی فرهنگ مطالعه و پژوهش، کاربردی کردن علوم، ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی و فنی جوانان، شناسایی و رشد استعدادهای نوآوران جوان و نوجوان و آماده سازی نسل جوان برای ورود به میدان رقابت های علمی و فنی برگزار می شود.

رییس آموزش و پرورش قشم نیز بیان کرد: کیمیا کوهپایه زاده دانش آموز پایه نهم دبیرستان فرهنگ قشم در بخش احساس واژه ها که مسابقه پژوهشی با موضوع زبان و ادبیات فارســی است، پس از انتخاب از بین 70 تن دانش آموز به مرحله استانی و کشوری راه یافت و در نهایت به جایگاه سوم رسید.



پرسش مهر ۱۳۹۷ دانش ,نوجوان ,آموز ,دوره ,دانش آموز ,نوجوان خوارزمی ,هانیه ملاحی ,رییس آموزش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزخونه پایگاه شهید منتظری همه چی موجوده CpE آشپزی قطعات مورد نیاز صنعت مهشید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.